Gebelik salaklıklarım

Gebelik salaklıkları diye bir şey mi var mı yahu?

Hepsini hatırlamam mümkün değil ama hatırladıklarımdan bazıları şöyle:

  • İşe gitmek için güzel güzel giyinip süslendiğim bir sabah apartmanımızın girişinde oldukça bakımlı güzel bir hatun olan komşumla muhabbet ederken birden Kumrimin bakışlarını takip ederek ayaklarımdaki çorapları farkettim. İnce çorap yerine pembe ev çoraplarımla çıkmışım sonrası rezillik tabi, eve koşup değiştirdim hemen. Neyse ki işe gelmeden gördüm diye de teselli buldum.
  • Yine bir sabah çöpü kapıya kadar getirip dışarı çıkaramadan girişte öylece unuttum sonrası malum akşam eve girdiğimizde bizi karşılayan o eşsiz iğrenç koku sebebiyle ev halkının haklı tepkisi.
  • Otobüste kentkart yerine işyeri personel kartımı gösterip aptal makina niye ötmüyor derken yanlışı farkedince bir dumur oldum tabi. Aynı yanlışlığı işyeri girişinde de tam tersi şekilde yaptığım görülmüştür.
  • Dolmuşun önündeki metro yazısını görür görmez eteğimde Kumri ile tıka basa dolu olan dolmuşa güç bela binip halimize acıyıp yer veren hanım kıza dua ederek koltuğa yerleştikten sonra ‘Bornova metro ne kadar?” diye cırlayınca şoförden gelen asabi tonla söylenmiş ‘Bornova metroya gitmez’ lafıyla bir irkildim önce sonra bir dolmuş insanın delici bakışları üzerimde terkettim olay mahallini. Evka-3 Metrosuymuş orda yazan ne bileyim ben.
  • Sürekli konuşup görüştüğüm iş arkadaşım faks çekti ismini deftere kaydetmem lazım ama gel gör ki ismi aklıma gelmedi bir türlü bende servisinin ismini yazdım adın neyi diye sormak hoş olmayacaktı netekim.
  • Bulaşık makinasını deterjan koymadan çalıştırdım bunu makina çalışmasını bitirip, kirden arınmamış tabakları görünce anladım.
  • Bir gün de Meriç’in okul çantasını evde unuttuğumu okulun önünde arabada yana döne çanta ararken farkettim. Yuh olsun bana.
  • Bazen mutfağa bi hışımla girip ne için geldiğimi unutuyorum kös kös geri dönüyorum. Yok ya bu başıma hep gelirdi🙂

Alzheimer değilse gebelik salaklığı olmalı diye düşündüm ve teşhisi koydum kendime🙂

Gebelik salaklıklarım” üzerine 9 yorum

  1. Salaklık değil canım, hormonlardan🙂 Ben de hamileyken bir gece, süt içmek için dolabı açtım, bardağı doldurdum, doldurduğum bardağı buzdolabına koyup kapıyı kapattım, süt kutusunu da çöpe atıp bi güzel yattım🙂

  2. Kesinlikle hormon :)Cok degil ay oncesine kadar ben de bu kervandaydim.Cop kovasinin kapagini buzdolabina koyup sonra iki saat aramistim evin icinde.Aksam esim gelene kadar hungur hungur aglamis acaba iyi saatte olsunlar mi basti evi diye dusunup korkudan eltime gitmistim.Tabi Amerikali koca boyle seylere inanmayip su icmek icin dolabi actiginda kapagi bulup , uzunca bir sure dalga gecmisti.Hayir bir sey degil adamin gozunde Turkleri koydugum yere bak🙂

Bir Cevap Yazın

