Erken kalkan yol alır

Hafta içi yada haftasonu sabah yataktan kalkış saatimiz değişmiyor Kumriyle benim. Bazı tatil günleri ‘yarım saat daha lütfen’ diye yalvardığım  olsa da onun güzel sabah cıvıltılarına karşı koymam mümkün olmuyor. Babayı uyandırmadan biraz oynaşıyoruz, sarılıp muhabbet ediyoruz o oyuna daldığında bende kahvaltı hazırlamaya başlıyorum. Canı isterse o da bana yardım etmek için mutfağa geliyor. En son aşama da babasını uyandırıyoruz.

Cumartesi Babasını işe gönderdikten sonra hazırlanıp sinemaya gitmek için erken saatte yollara düştük Kumriyle. Bize yakın sayılan alışveriş veriş merkezine gitmek için 2 dolmuş değiştirdik açıkcası aktarmalı yolculuğu sevmediğimden yolculuk kısmı yüzünden vazgeçmeyi düşündüm bi an ama Kumrime söz verdiğim şeyleri yerine getirmeye çaba gösterdiğimden 11:15 seansı için saat 10:00’da oradaydık. Meriç çok sevdiği kumla boyama yaptı. Biraz alışveriş yaptık, Meriç kendine yeşil bir elbise beğendi bense hiç beğenmedim. Ama tercihlerine saygı göstermem gerektiğini düşünüp (biraz da onu vazgeçiremediğimden) aldım elbiseyi. Neyse ki kasa da sıra bekleyen başka bir anne elbiseyi çok beğendiğini söyledi de biraz rahatladım. Benim tam tersim bir anne ona kalsa kızını gece yatarken bile tüllerle yatırırmış. Bense çok da güzel bir şort takımı beğenmiştim. Sevmiyorum öyle günlük giymeye tüllü, simli şeyleri. Netice de kız çocuğu işte damarlarındaki asil kanda var süsü püs.

Sinema maceramız ise gerçekten komikti. Sabahın o saatinde koca sinemada sadece Kumri ve ben vardık. Hatta reklam arasında görevli gelip ara isteyip istemediğimizi sordu :) İki kişi olmamız onu sıkar belki diye düşünmüştüm ama öyle olmadı  Sevimli Balık Pupi’ye gittik beğendik. Artık Meriç bilinçli izliyor filmleri iki sene önce gittiğimizde sadece karaktere odaklanıyordu anlamak için değil göz zevki için izliyor gibiydi ve daha kolay dikkati dağılıyordu. Şimdi tahminler yapıyor, üzülüyor, heyecanlanıyor filmin sonuna doğru  biraz sıkıldı ama onun dışında eğlendi. Eşime anlatırken sen benim için hiç sinema kapatmadın ama ben kızım için kapattım dedim🙂

Sinemadan sonra bowling salonuna oynayanları izlemeye gittik. Kumri tutturdu bende oynıcam diye ben yok toplar ağır, yok bak sadece büyükler oynuyor hep diyerek onu oyalamaya çalıştım tabi asıl neden benim hiç bu konuda tecrübem olmamasıydı, rezil olmayı göze alamadım. Dönüşte aktarmalı yolculuk iyice zor geldi. Kumri uyumaya falan kalktı, sıcaktı, kalabalıktı derken biraz zorlandık. Eve geldiğimizde uyusaydı iyiydi o uyumadı oynadı zıpladı durdu bense nasıl yoruldumsa biraz uyumuşum, gündüz uyumak adetim olmadığı halde.

 

Bu slayt gösterisi için JavaScript gerekir.

Bir Cevap Yazın

