1 Mayıs

Meriç’in büyüdüğünü arkadaş çevremize onun tarafından eklenen arkadaşlar sayesinde de farkediyorum. Dün yoktular bugün varlar yarın daha çok olacaklar 🙂 

Bir kaç tanesiyle ailece görüşüyoruz hemde sanki yıllardır tanışıyormuş gibi kaynaşıverdik ki görüşemediğimizde özlüyoruz falan o derece. İşte bu yüzden  Zehra’nın annesi arayıp Zehra’nın ablasının doğum gününe davet ettiğinde hiç düşünmeden ‘tamam’ dedim. İyi de etmişim bizim bıdıklar çok eğlendi onlar böyle eğlenirken biz de güzel güzel sohbet etme imkanı bulduk. Bu arada annelerinin marifetli elleriyle hazırladığı zeytinyağlı yaprak sarmalarını bir güzel lüplettim 🙂 

Bir de fırsat bu fırsat deyip fotoğraf makinamı çıkardım cici kızların fotoğraflarını çektim. Arkadaşım ‘Şükriye çok güzel fotoğraf çeker’ deyip fotoğrafçılığımı övmeye başlayınca biraz utandım ama fotoğraflarımın beğenilmesi de hoşuma gitti tabi. Belki bu yaza bi kaç doğum günü sünnet fotoğrafı çekerim 😉

Ordan çıkınca eve uğrayıp kocamı da alıp daha önceden sözleştiğimiz gibi lise arkadaşım Ayşe’ye gittik. Ayşe de öyle güzel yemekler hazırlamış ki fotoğraf çekemeden hepsini mideme indirdiğim için çok kızdım kendime. Etli Enginar yemeği yapmış bir kere daha ne olsun. O kadar çok çeşit vardı ki ancak bir tane yiyebildim enginardan. Meriç orada da Ayşe’nin çocuklarıyla çok eğlendi günün sonunda eve giderken yorgunluktan baygın düştü arabada uyudu. 

Sabah uyandığında da bana ‘Anne dün çok eğlendim ama evde hiç durmadık’ diye sızlanmasa iyiydi. 

İşte fotoğraflar…

Bir Cevap Yazın

