Kızıma Mektup

Meriç’ime…

 Canım Kızım…

Bu aralar sık sık bebeklik fotoğraflarını, videolarını izliyorum, gözyaşlarımı tutamıyorum.

 Büyüyorsun…

 Bu kadar çabuk büyümeni hem şaşkınlıkla izliyor hem de buna bozuluyorum açıkçası. Daha dün değil miydi karnımda tekmelerini ardı ardına savururken yaşadığım heyecan? Daha dün değil miydi agularınla tüm aileyi başına topladığın? Daha dün değil miydi emerken ısırıverdiğin ama muzip bakışlarınla acımı unutturup gülümsettiğin? Daha dün değil miydi ilk adımlarına sevinçten çığlık attığım? Daha dün değil miydi bu okula başladığın, benim bütün endişelerimi korkularımı yerle bir edip ta ilk gün el sallayıp öğretmenine koştuğun gün…

Sonra da en son gösteri fotoğraflarını ve videonu izliyorum, büyülenmiş gibi sana bakıyorum, öyle gurur duyuyorum ki sanki göğüs kafesim çatlayacak. Gözyaşlarımı yine tutamıyorum…

Seni her şeyinle öyle çok seviyorum ki, sevecenliğini, duygusallığını, meraklılığını, minicik kalbinde yeşerttiğin kocaman sevgilerini ama en çok ‘beni sevmeni’ öyle çok seviyorum ki.

Daha da büyüyeceksin o zaman da şu yaşlarını çok ama çok özleyeceğim, biliyorum. İnşallah güzel bir geleceğin olacak. Şu an Polis olmak istiyorsun daha geçenlerde kuaför ondan önce de aşçı olmaya karar vermiştin oysa… Önemli değil canım kızım sen ne olursan ol yeter ki çok ‘mutlu ol’…

Şimdilerde beni her ne kadar kahramanın gibi görsen de ben seninle büyüyorum aslında seninle birlikte öyle çok şey öğreniyorum ki… Senden önce yaşadığım ne varsa sana ulaşmak içinmiş, sanaymış benim yolculuğum… Şimdi beraber yürüdüğümüz bu yolda senin varlığın bana güç veriyor, yarınlara dair umut veriyor ve sıcacık bir gülümsemenle dünyam ışıldıyor…

Senin sayende anneliği doya doya yaşıyor ve dünyadaki her şeye sahipmişim gibi hissediyorum. Uyandığım her yeni günde seni bana verdiği için Allah’a binlerce kez şükrediyorum…

Seni her zaman seven, düşünen bir annen olduğunu bilerek yaşaman umuduyla, sağlıklı, mutlu ve uzun bir hayat diliyorum canım kızım…

                                                                                                                    

  Annen

(Okulumuzun Anneler Günü için benden istediği mektup…)

Kızıma Mektup” üzerine 7 yorum

Bir Cevap Yazın

