Her aşk biter mi?

Bir gün senden vazgeçeceğim aklıma bile gelmezdi. 

Senin kokuna öyle tutkundum ki karşı koyamadığım tek kokuydu… Ve sen bunun öyle farkındaydın ki…  Senden ne zaman vazgeçecek olsam kokunla baştan çıkıyordun beni. 

Öyle ki bağımlılığım olmuştun benim belki 15 yıldır. Dile kolay… Hele güne seninle başlamak yok mu, seni ellerimde tutmak kokunu içime çekmek ve hiç bir şeylere değişemeyeceğim tadını almak… Başbaşa iken yerin başka, dostlarımla paylaştığımda bir başka. Seni her türlü sevdim ben… Öyle çok hatrın var ki bende…

Nasıl söyleyeceğimi bilmiyorum. Vazgeçtiğime ben bile inanamıyorum. Dostlarım da bu durumu yadırgıyor hissediyorum bu şekilde bitmesini anlamlandıramıyorlar. Sanki muhabbetlerimiz yarım kalıyor, kocaman boşluk var aramızda…

Ama gerçeği söylemem gerekirse o bayıldığım kokuna bile tahammülüm yok artık. Belki zamanla geçer ha? Ara versek ilişkimize mesela 7 ay falan  görüşmesek belki eskisinden daha güzel olur o zaman her şey.

Sen şimdi tüm cazibenle karşımda dursan da… Lütfen alın şu Kahve Fincanını gözümün önünden burnumun dibinden hemennnn!  

 😉


Bir Yanıt Bırakın

