simli kartpostallar…

Bugün tesadüf eseri simli kartpostal gördüm. Birden ışık hızıyla çoook eskilere gittim. Ben hep değer verdiklerimi mutlu etmeyi en azından hatırladığımı belli etmeyi seven biri oldum. Şimdilerde bende maalesef eskisi gibi mektup yazıp, kartpostal göndermiyorum. Yaşadığımız zamanın getirdiği başka şeylerden faydalanıyorum telefon, mesaj, mail gibi…

Oysa ne güzeldi postayla gelen kartpostal daha samimiydi, sanki gönderenin sıcaklığını taşırdı el yazısı. Şimdi kullandığımız elektronik hiç bir paylaşım o kartpostalların sıcaklığını, samimiyetini vermiyor ne yazık ki…

Yılbaşı değil, bayram değil ama bu kartlar sizin için 🙂 

simli kartpostallar…” üzerine 7 yorum

  1. Ben de aynen çok duygulandım bunları görünce! Ne güzel yapmışsınız! Çocukluğuma gittim resmen! Bir de kartlara yazdıktan sonra elim yüzüm pırıl pırıl olurdu bayılırdım, aynada parlayan yüzüme bakardım, çok hoşuma giderdi:)

  2. Beni de çok eskilere götürdü bunlar.. Çocukluğuma, ordan yılbaşı arifesinde sokakları ışıltılı edirneye. Sonra mektup yazmak kart yazmak ne güzeldi dedim senin gibi … Bir dönem hayatımın en favori insanı postacıydı ne dedikoduları ne sevinçleri ne hüzünleri taşırdı torbasında bilmeden 🙂 İyi etmişsin paylaştığına kadın kısmı duygusallığına bahane arar durur ya. ben bu günkü hüznüme bahane buldum sayende..

Bir Cevap Yazın

