13. Hafta – Merhaba uzaylı! ben annen

Önceki hafta bahsetmiştim, ikili test için hastaneye gittiğimi ama doktorun bunun için bir kaç gün erken olduğunu söylediğini. O birkaç gün geçince tekrar gittik hastaneye. Ultrasonda bebeğin ense kalınlığı ve boy ölçümü yapıldı ve sonuçları normal çıktı. Buna çok sevindim ama en çok sevindiren biraz da heyecanlandıran bebeğimi dört boyutlu ultrasonda izlemek oldu. Bebeğim Uzaylıya benziyordu ve kıpır kıpırdı. Bu görüntü sanırım bu hafta sonuna kadar değişip gözleri normal yerlerine inecek. Kan sonuçlarım da bu hafta sonuna doğru çıkacak.

Cinsiyeti dışardan bakıldığında kolaylıkla belli olur ama ultrasonda öğrenmek için erkendir diyor Alper Mumcu sitesinde. Ben de nedense merak etmiyorum henüz tek duam sağlıkla kavuşabilmek ona. Acaba hamilelik dönemi endişelerim nedeniyle mi bebeğime konsantre olamıyorum? aslında cinsiyetini, kaşını gözünü merak etmem mi normal olanı?

Göbeğim artık belli oluyor, hele akşamları yemekten sonra (akşamları daha çok yiyorum) öyle çok şişiyorum ki eşim yememe engel olmaya çalışıyor, çok kilolu bir hamile olmamı istemiyor ben de istemiyorum ama napayım engel de olamıyorum. Hala tatlı yiyemiyorum, hala sıvı özellikle sıcak şeyler içemiyorum ve hala işyerinde çıkan yemekler cezbetmiyor. En kötüsü hamile kalmadan önce bayıldığım ve hamileyken daha çok yiyeceğim dediğim balığı yiyemiyor oluşum😦

İşe evden bişiler getiriyorum ya da corn flakes, nesfit çeşitleriyle besleniyorum. En gözde yemeğim her türlü salata ve zeytinyağlı enginar. Mesela bu sabah kalkıp hem yemeğini hem de dolmasını yaptım. Dolmasını sadece kendim için yaptım eşim öyle kendisini oyalayan şeyler yemeyi sevmez, uğraşmaz tek tek yapraklarıyla, Meriç’te bayılmaz, ben ise bayılırım her türlü. O yüzden her türlü yaptım🙂

  İşte fotoğraftaki gibi bir şey içimdeki🙂

13. Hafta – Merhaba uzaylı! ben annen” üzerine 2 yorum

Bir Cevap Yazın

