Sağlıkla kalalım…

Geçtiğimiz hafta sonu için çok güzel planlarımız vardı, Alaçatı’daki ot festivalini kaçırınca bari oradaki uçurtma festivalini kaçırmayalım demiştik. Fotoğraf makinamı da alacak hem ailecek eğlenecek hem de fotoğraf çekecektim. Ve tabi sizlerle paylaşacaktım…

Ben ne kadar plan yapmadan duramasam da bazen öyle şeyler oluyor ki planlar altüst olabiliyor. Hayat işte insan ne kadar bilse de bunu, planlamadan düşünmeden hayal etmeden de duramıyor ki… Biz tahmin ettiğiniz gibi Alaçatı’ya gidemedik. Perşembe akşam üzeri Eşimin babasının kalp krizi(3.kez) geçirdiği haberini alır almaz Meriç’i okuldan alıp bir kaç parça eşyayı çantamıza yerleştirip Edirne’ye gitmek için yola düştük. Bu kez atlatamazsa diye çok korktuk. Çok şükür babamız bu krizi de atlattı. Kendine geldiğinde bizleri özellikle Meriç’i görünce çok mutlu oldu. Allah anne babalarımızı başımızdan eksik etmesin… Amin…

Babamızın iyi olduğunu görüp emin olduktan sonra Edirne’de gezme fırsatımız bile oldu. Çok hazırlıksız gitmiştim kıyafet olarak bile öyle alakasız  şeyler almışım ki telaşla, bu telaş için de fotoğraf makinamı almak kısa süreli aklıma gelse de geldiği gibi gitti, sırası mı kızım deyip vazgeçtim. Ve sonra çok pişman oldum, Edirne fotoğraf meraklıları için nimet sayılacak güzellikte bir şehir… Anlat anlat bitmez. Giderken ki telaşımız dönüşte sevince dönüşünce küçük küçük ama harika tablolara karşı verdiğimiz molalar sayesinde ”keşke fotoğraf makinamı alsaydım deyip durdum” neymiş: makinam olmadan asla!

Daha önce Edirne’mi yazmıştım…

Sağlıkla kalalım…” üzerine 2 yorum

Bir Yanıt Bırakın

