5 Yaş Çok Erken

Rakamlarla aram hiç iyi değil hele haftalardır heryerde karşıma çıkıp moralimi bozan 4+4+4 ile, en son dün akşam kabusum oldu, rüyamda Blogcu Anne  ile 5  çok erken deyip duruyorduk.

Sırf kendi çocuğum benim gözüme küçük göründüğünden değil, 5 yaşındaki bir çocuğun oyun çocuğu olduğunu düşündüğümden, ilkokuldan sonra okul hayatlarının  zaten kesintisiz devam edecek olduğundan, henüz alt yapısı tamamlanmamış yeni sistemin kurbanı olmasını istemediğimden, ilkokuldan önce hazırlık sınıfı olan anasınıfının ilkokula başlamadan önce gerekli olduğunu düşündüğümden.

Benim ve kardeşimin üzerinde denenen ve başarısız olan her türlü ”yeni sistem”  den sonra kızım da üstelik eğitim hayatına başlamadan deneme tahtası olsun istemiyorum. Adam gibi bilgi verecek bir merci bulduğumda kıvırma payım nedir öğrenip onu erkenden ilkokul sıralarında görmemek için yapabileceğim her ne  varsa yapacağım.  Avrupa’da Amerika’da sistem buysa da biz onlarla hangi konuda aynıyız ki Eğitim Sistemimiz aynı olsun.

Bu arada karşı oluşumun siyasi görüş ile ilgisi olmadığını söylememe gerek yoktur sanırım, tek düşündüğüm minicik yavrularımız… Bu yüzden 5 Çok Erken…

Bir Cevap Yazın

