Canon’dan ilk fotoğraflar

Flaş, flaş, flaş… Hiç bir yerde paylaşmadan ilk sizler için WordPress’te…

İlk cümlemi duyanda binlerce takipçim var sanır. Facebook’u da kapatınca yazdıklarımı okuyan bir elin parmakları kadar yani genelde yerlerde sürünüyor ama bazen istatistiklerime bakıyorum (tamam itiraf ediyorum WordPress’e her girdiğimde istatistiklerime bakmak yaptığım ikinci şey oluyor) izleyici sayım tavan yapmış nasıl oluyor anlamıyorum ama hoşuma da gidiyor. 

Bugün yeni aşkın biricik Canon’umla hafta sonu çektiğim fotoğraflarımı işte siz değerli blog takipçilerimle paylaşacağım… Zaman geçtikçe fotoğraflarımı paylaşacağım başka bir platforma ihtiyaç duyacağımı hissediyorum.

Her yeni fotoğraf makinası sahibi olan kişinin yaptığını yapıp, karşıma çıkan herşeyin fotoğrafını çektim. Sizlerle en absürt olanlarını paylaşmayacağım tabi 🙂

Bir Yanıt Bırakın

