12.Hafta – Sana Bebeğim Diyebilir miyim?

Ben hamileydim değil mi? Bu aralar kendimi iyi hissediyorum (Maşallah) Hala yemekte içmekte sıkıntı yaşadığım şeyler var. Mesela sulu şeyler (sulu yemek, çay, kahve, çorba gibi), dondurma hariç tatlılar… Ama midem pek bulanmıyor, iştahım da eskiye göre arttı. Şu ilk aylarda kilo almamak isterken 2-3 kilo almışım hadi hayırlı olsun. 

Hepsinden önemlisi dün doktora gittim. Öncelikle doktor sıkıntısı yaşadım. Araştırmak için geç kalmış olmalıyım ki arkadaşlarımın önerdiği doktorlardan randevu alamadım. Hepsi çok yoğunlar! Çeşitli kadın sitelerinden dün gittiğim hastane ve doktoru yine  şansa bulup gittim. İkinci doktor ziyaretini hem bebeğin gelişimini öğrenmek istediğim hem de ikili testin de zamanının geldiğini söyleyen çeşitli gebelik-kadın doğum sitelerinden öğrendiğim için yaptık. 

Bebeğimi görünce yine çok heyecanlandım, son gittiğimden beri o kadar değişik, büyümüş bulmak şaşırttı  üstelik bir sürü siteden hafta hafta gelişimini takip etmeme rağmen, yüzü bildiğin insan yüzü gibiydi, kafasını, ağzını, burnunu öyle net görmeyi beklemiyordum. Bir de kalp atışlarını dinledik ki benim kalp atışlarım hızlandı o sesle.  

İkili test için Pazartesiye randevu verdi 11. hafta doğu ama haftanın çok başı dedi. Olsun bebeğimi tekrar görmek güzel olacak. Hem de ne olur bu kez eşimle gidebileyim nolur! Dün benim randevu saatimde eşimin erteleyemeyeceği bir toplantısı vardı, çok üzüldüm yine. İnsan o yatakta yatıp, içi coşkun bir deniz gibi kabarırken, sessiz sedasız gözyaşı dökerken eşinin elini tutup sakinleştirmesini bekliyor. 

Bebeğim bu hafta limon büyüklüğünde… Tüm organları oluşmuş, tırnakları bile uzamaya başlamış🙂 Yutma egzersizleri yaparken beceremeyip hıçkırıyormuş. Meriç’e hamileliğimde bu hıçkırma sahnelerine ultrasonda rast geldiğimizde çok eğlenmiştik. Zıpzıp zıplıyordu doktora ”ne yapıyor orda” diye sorduğumuzda hıçkırdığını söylemişti🙂

12.Hafta – Sana Bebeğim Diyebilir miyim?” üzerine 4 yorum

    • başetmeye çalıştığım bi dolu duygu var, en kötüsü endişe, evham, korku… en güzeli sevinç, heyecan sana da heyecanımı paylaştığın için teşekkür ederim… 🙂

Bir Cevap Yazın

