Yeni aşkım…

Şimdi ben bugünü tarihe geçmeyeyim de ne yapayım…

İlk fotoğraf makinam olan Fujifilm Finefix 5500’ün bana attığı kazığı ancak biz fotoğraf sevdalıları kabuslarımızda görürüz. Benim çok olmuştur bu tür kabusum ya pilim biter, ya çekiyor sanırken aslında hiç çekim yapmamışımdır falan. Ama kardeşimin tam da düğün günü fotoğraf makinamın bozulacağını kabusumda görsem bir yerim açık kaldı herhalde der sarılır battaniyeye uyumaya devam ederdim. Ama işte düğün günü kuaförde kardeşimin makyajı yapıldığı sırada renklerle güzel bir kompozisyon oluştururum hevesiyle fotoğraf makinamı bir çıkarıyorum ki o da ne görüntü geliyor ve birden kayboluyor sonrasında derin sessizlik kahrolasıca makina çalışmıyor. Kendimce kapatıp açıyorum orasını burasını dürtüyorum ama yok işte kilitlenip kalıyor. Ben soğuk terler dökerken kardeşim farketmiş olacak ki oturduğu yerden ne oluyor dercesine yavrum  bana bakıyor. Ben elimdeki makinayı fırlatmak isterken ”çalışmıyor” diyebiliyorum. Oysa öyle çok hazırlanmıştım ki nişanda olduğu gibi düğünde de ben çekecektim fotoğraflarını. Konfetiler hazırladım, balon tabancası, değişik güzel aksesuarlar…

Birkaç gün sonra bozulsaydı eh artık yeni makina almanın zamanı gelmişti zaten der geçerdim. Ama o en gerekli olduğu zamanda etti bana vedayı dolayısıyla bende ondan sevgiyle bahsedemiyorum. Kazıkçı makina diyorum. Zaten o günden sonra getirip bıraktığım işyerindeki dolabımda öylece duruyor yüzüne bile bakmadım. Servisine götürmeyi düşünmedim bile. Bende böyle birinden birşeyden soğuduğumda gözüme görünmesin yeter diyorum.

Ya işte hayatımın bu önemli darbesini yazdıktan sonra gelelim biricik kocamın benim için yaptığı güzel süprize… Dün bana dedi ki yeni bir fotoğraf makinası alalım. Tabi benim fotoğraf aşkımı bildiği için, fotoğrafsız yapamadığım için olduğu kadar bir de  yeni fotoğraf makinası talebimi kendisine defalarca ilettiğim için hatta en çok bunun için yapmış olabilir bu süprizi. Ama önemli olan cillop gibi yeni makinama kavuşmuş olmam🙂 Dün verdiğim sipariş bugün elimdeydi.  Elime geçer geçmez önce pilini şarj ettim, kılavuzunu inceledim, her yeni fotoğraf makinası alan kişinin yaptığı gibi herşeyin fotoğrafını çekmeye başladım. İlk değerlendirmem eski makinayla kıyaslanamayacağı. Az ışıkla bile çok net fotoğraflar çıkarıyor. Ben de nedense az ışıkla çekilen fotoğrafları çok seviyorum. Bu yüzden iyi anlaşacağımızı hissediyorum kendisiyle. Bende Canoncu oldum, hep Nikon hayal ederken Canon aldım. Pişman değilim🙂

Ne diyelim, hep güzel anlara, anılara, manzaralara eşlik edelim yeni makinamla…

Fotoğraflar kardeşimin nişanından…

 

Yeni aşkım…” üzerine 2 yorum

  1. Eveti, nişan günü talihsizlik olmuş ama fotoğraflar gene harika çıkmış. Sizin fotoğraflarınızı gördükçe içimde kalan fotoğraf sevdası depreşiyor ve bir kez daha ”Bir gün mutlaka…” diyorum. Ölmeden önce yapılacaklar listeme ekledim.:))

Bir Cevap Yazın

