Hep Tatil Olsa

Geçen hafta Kumri, ”anne biliyorum anneannemler beni çok özlemiştir, tatilde onlara gidelim” deyince ”evet özlemişlerdir” dedik annemlere gittik. Aslında baharı köye, kırsala gittiğimde hissediyorum asıl, heryer yeşil ki Bayındır’ın çiçekleri pek meşhurdur dolayısıyla her yer yeşil her yer çiçek böcek. Şehirde öyle mi öyle kaldırımın bir köşesinden bi kaç yeşil pırtlıyacakta bahar geldiğini anlayacağız. Kumricikte köy bakkalımızın önünden geçerken tesadüfen gördüğü uçurtmalardan isteyince benim de hep özlemini çektiğim kare tamamlanmış oldu. Babasının yönlendirmesiyle Galatasarayın renklerinde minik aslanlı bir uçurtmamız oldu. Azıcık rüzgarla uçurtma heyecanını hep birlikte yaşadık. Maalesef öyle yükseklerde süzülemedi. Bir sağa koştuk bir sola koştuk iki adam boyu yükselttiğimizde ağzımız kulaklarımıza değdi.

Sonra Minik Kumrimi Anneannesinde bırakıp evimize döndük çünkü o beş gün tatil yapmak istediğini okula gitmek istemediğini söyledi. Ne yalan söyliyeyim ben aman okuldan arkadaşlarından geri kalmasın diye düşünmüyorum tam tersi bu yıl bu tür boşluklar için son şansı diyerekten rahat bırakıyorum. Ama onsuz geçen o bir haftayı ne siz sorun ne ben anlatayım. En çok da Saatlerin ileri alınması sebebiyle akşamları erken çıkmamız ama onunla zaman geçirememek koydu. Neyse ki bugün özlem bitiyor, Kumrime kavuşacağım sayılı saatleri bekliyorum. 

O da özledi ancak çok eğlendiği için çok da önemsemiyor sanırım, uyku saati yaklaştığında bizi hatırlayıp birazcık ağlıyor bizim de içimiz gidiyor tabi. Gelip alalım mı dediğimizde ”hayır siz de buraya gelin beraber kalalım diyor” Ne yardan ne serden🙂

Fotoğraflardan daha önceki haftadan okulun düzenlediği Çanakkale Zaferi Programından

Bir Cevap Yazın

