10. Hafta – Kumkuat

Artık hamileliğin zor dönemi olan birinci trimesterini atlatmama 3 hafta falan kalmışken dün akşama kadar yediklerimi çıkardım ilk kez oldu bu genelde sabahları oluyordu bu bulantı olayı ve dün en sonunda aç bi aç yattım. Ama en tuhafı ben lavaboda içimde birşey kalmamış olmasına rağmen öğürürken birdenbire ağlamaya başlamam oldu.

Eşim panikledi ben yok bir şey diyorum ama kendimi de bu ağlama krizinden kurtaramıyorum kocacım çaresiz bana bakıyor ben de onu rahatlatmak isterken daha çok ağlıyorum. Epeyce sürdü bu tuhaf durum. Neyse kendime geldim de dondurma istedim. O da memnuniyetle bi koşu gidip getirdi.

Şu resimde görmüş olduğunuz meyvenin adı kumkuatmış belki siz biliyorsunuzdur ama ben ilk kez gördüm. Limonla, mandalina karışımı birşey sanırım. Ağacı da mandalina veya limon ağacına göre oldukça minyatür. Zaten meyveside  pek sevimli baksanıza. Benim içimde gitgide büyüyen minik mucize de bu sevimli meyve kadar olmuş bile.

Bu hafta idarını amniyos sıvısı içerisine salıveriyormuş bir de bunu yutuyormuş ama neyseki onun idrarı henüz zararsızmış ve bakteri içermiyormuş. Amniyos sıvısının  da sürekliliği böyle sağlanıyormuş. 

Yani içerideki büyüme tüm hızıyla devam ediyor. Sağlıkla inşallah…

   

10. Hafta – Kumkuat” üzerine 2 yorum

Bir Cevap Yazın

