9.hafta – o bir Zeytin tanesi

Çok şükür 9. haftaya gelmiş bulunmaktayız. Geçen hafta sonu annemlere verdim büyük haberi. Annem ve babamla konuşurken öyle laf arasında söyleyiverdim yeni bebekimizin yolda olduğunu. Özellikle babam çok şaşırdı ve de onu çok iyi tanıdığım için gözlerini kaçırışından anladım ne kadar mutlu olduğunu. Annem de sevindi elbette ve hemen ”e zamanıydı artık” dedi. Tam da ondan beklediğim gibi. Ne de olsa ”yaşım küçük değil artık”, ne de olsa ”tek çocukla olmazdı”. Onlarla paylaşmak bana iyi geldi, desteklerini hissetmek güzeldi.

Geçen akşam Meriçle otururken ona karnımın içinde çekildiği fotoğrafları (ultrason çıktılarını) gösterdim. Bak dedim sen bir zamanlar böyle mercimek kadar, fasulye kadardın, bize çok güzel pozlar veriyordun dedim. Aslında abla olacağını söylemek için ortam yarattım ama söyleyemedim, çekindim. Allah korusun ya kötü bişi olursa diye… Offf zaten hamileliğin güzelliğini bu endişler yüzünden ıskalıyoruz ya ben ona sinir oluyorum. 

O zaman söyleyemesem de ertesi sabah birden söyleyiverdim. Hani sana akşam karnımın içindeki fotoğraflarını göstermiştim ya işte kardeşin de şu anda orada dedim. Gözleri kısa süreli parladı geçti. Noldu ki? üzerinde durmadı işte.

Kendi mi nasıl hissettiğime gelince fena hissetmiyorum, akşamları erkenden uyumam babamız tarafından pek hoş karşılanmasa da ben bünyeme yenik düşüyorum erkenden uyuyorum… Erkenden de kalkıyorum. Erkenden kalkıp neler yapmıyorum ki, yemek, ütü, temizlik vs. Yalnız yemek yapma kısmı bu ara bana hiç zevkli gelmiyor, mecburiyetten yemek yapıyorum ve de yiyorum. En sevdiğim yemeğin tadına bile bakamadım mesela geçen hafta. Varsa yoksa yeşil salata. Koca bir tabağı tek başıma yiyorum. Başka da canımın çektiği bişi yok. Meriç’ hamileliğimde böyle belirgin bir iştahsızlığım yoktu. Mide bulantım da olmamıştı bu kadar. Şimdi korkarak yiyorum. İşyerinde midemin bulanmasından korkuyorum, patronuma söylemeden kimse de duysun istemiyorum çünkü, ve evet hala patronuma söylemedim. 

Doktor Alper Mumcu sitesinde bu hafta için düşük riski azaldı diyor (İNŞALLAH)  O bir zeytin tanesi kadar olmuş, baby center üzüm tanesi dese de Zeytin daha bizden 🙂 O içinde bulunduğu suyun içinde hareket etmeye başlamış. Bakalım ben ne zaman hissedeceğim. 

Sağlıkla anlatacak güzel haftalarımız olsunnnn 🙂

Yorum bırakın