7. hafta -Yaban mersini

Bu sabah mide bulantısıyla uyandım. Neden bulanmıyor, bir sorun mu var derken sonunda bulanmaya başladığı için hem sevindim hem de inşallah işyerinde devam etmez diye  dua ettim malum kimse bilmiyor hala. Neyse ki uzun sürmedi. Ama kokulara karşı çok hassasım. Hele piposunu ağzından eksik etmeyen işyerimizin telefoncusu geldi ki midem altüst oldu. Yakma şunu diye bağırdım çağırdım kar etmedi, bende tuttum kendimi.  

Bugün güzel bir şey oldu. İşyerimiz bir yemek şirketiyle anlaştı. Gayet güzel, sağlıklı yemekler yiyeceğimizi düşündüğüm için çok seviniyorum. Tabi bu olayın hamilelik dönemine denk gelmesi ayrıca mutlu etti. Aslında en çok bunun için sevindim. İlk hamileliğimde çok kilo almıştım 23 kilo falan🙂 7-8 ayda farkında olmadan vermiş olsam da yine de o kadar kilo almak istemiyorum. Malum yaş geçince kilo vermekte zorlaşıyor.

Şu an içimdeki minik şey bir yaban mersini kadar fotoğraf netten.

İki gün önce henüz geçtiğimiz yaz evlenen kuzenimin de hamile olduğunu öğrendim sanırım aynı haftalardayız. O sevinçle sağa sola haber ederken ben de hamileyim diyemedim. Çarşamba günü için doktor randevumu aldım. İNŞALLAH ondan sonra bende güzel haberler vermek için sevdiklerimi ararım. Sizden dua da isteyemiyorum şimdilik. Çünkü 1 Mart’ta yazılan bu yazı da doğruca taslaklara gidiyor. 

1 Mart 2012

Bir Cevap Yazın

