6. Hafta – Mercimek tanesi

İçim heyecandan kıpır kıpırken etrafıma karşı sakin durmaya çalışıyorum. Avaz avaz çift çizgiyi gördüm diye bağırmak isterken sadece susuyorum. Kardeşimle, annemle konuşacak çok şeyim varken bir yerde tıkanıyor konuşacaklarım, heyyy benim içimde bir mucize var haberiniz yok…

Dün işyerinden arkadaşlarımızı davet ettik. iki üç hafta öncesinden bir organizasyondu hazırlıktı yemekti uğraşacak olduğum için bari midem falan tutmasa da mahçup olmasam diye dua ettim. Çok şükür atlattım. Ama şimdi de kafamı kurcalayan neden midemin bulanmadığı, başımın dönmediği. Her hamilelikte bulanır diye birşey yok tabi ama hala doktora gitmeyen beni iyice meraka, şüpheye sevk ediyor bu durum.

Halbuki filmlerde, dizilerde kadının önce midesi bulanıyor, düşüp bayılıyor ve de hala anlamayıp doktora gidiyorlar ya doktor amca da ”merak edilecek bir şey yok, bebeğinde annenin de durumu gayet iyi” diyor ”bebek mi?” deyip öyle şaşkın şaşkın bakıyorlardı doktor amcaya. Hep komik bulmuşumdur. Bi kere benim regl olayım hiç şaşmaz 3 kez şaştı üçünde de hamileydim🙂

Bu arada yediğime içtiğime dikkat etmeye çalışıyorum. Akşamları Kumrimle süt içme yarışı yapıyorum. Meyve sebze yiyorum. Bol bol balık yemeye çalışıyordum ki Dr. Emin Mindan herşey bozuldu e balıklarda bozuldu. deyince bende buyur burdan yak dedim. Artık yediğim ve çocuğuma yedirdiğim herşeye şüpheyle bakar oldum. İlla balık yiyecekseniz küçük balık yiyin demiş Dr. Emin bey bende bu akşam hamsi yapıcam hemde ilk kez fırında.

Bu arada hala kadın doğum doktorumun kim olacağı konusunda fikrim yok. Lütfen kalp atışının sesini duyurma yeteneği olan bir doktor olsun. Kumrim için gittiğimiz kontrolde kalp atışını gördüğümüzde nasıl da heyecanlanmıştık çok güzel bir şeydi o. İnşallah o kalp atışını bu kez de duyarız bunun için iki hafta daha bekleyeceğiz. Heyecandan ölmezsem yazarım🙂

Meriç’te durmadan kardeş istiyor hatta resmen baskı yapıyor. Ben yalnızım zaten, benim hiç kimsem yok. Herkesin kardeşi var benim yok. Ne zaman olacak bıdı bıdı bıdı… Yalnızım dostlarım yalnız arabesk edebiyatı yapıp ağlıyor. Eğer sağ salim aramıza katılırsa çok mu sevecek çok mu kıskanacak meraktayım. Akşam misafirimizin bebişinden kıskandı beni ama geçen de siz zaten hep bebekleri seviyorsunuz dedi ki uzuuuun zamandır bebek falan da görüp sevdiğimiz yok yani. Hayırdır inşallah… Kafamı kurcalıyor çok şey.

İçimdeki mucize bizimle beraber olmaya karar verdiyse babycenter’in söylediğine göre o şu an mercimek tanesi kadar…

Bu arada bugün bir elbise giydim göğüs altından bollaşan bir modeli var bir iş arkadaşım ”bebek mi geliyor” dedi. Elbisenin modelinden öyle görünüyor falan gibisinden bişiler geveledim. Kesin kızarmışımdır :) 

 

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s