Bir haberim var!

Aklımızda hep ikinci çocuğumuz olmalı, olsun düşüncesi vardı. Eşim de bende iki kardeşiz ve kardeşlerimiz çok kıymetli, bahsederken hep iyi ki varlar diyoruz. Ama işte çok istediğimiz ikinci çocuk için doğru zamanı bekleyip duruyoruz. Sanki vahiy gelecek ya da büyük ikramiye çıkacak oynamadığımız şans oyunlarından da o zaman yapacağız ikinci çocuğu. Korkuyoruz işte hazır değiliz henüz, biraz ilkinin doğumuydu, bakımıydı, bakıcısıydı biraz hırpalandık ya ondan. Malum kendi ailelerimiz yanımızda değiller. Doğurup kucaklarına veremiyoruz büyütün diye. 

 

İki sene önce teşebbüs etmemize rağmen ”boş gebelik” diye bir olayın başıma gelmesinden ötürü, yaşadığım kürtaj hadisesi benim psikolojime hiç iyi gelmedi. Ama buna rağmen hep dedim ki demek ki zamanı değildi, Mevlam neylerse güzel eyler… 

Derkennn Meriç bizim gözümüzü açtı, kardeş istiyorum diyor başka bişi demiyor, hatta geceleri birbirimize sarılıp yatınca ağıt yaptığı bile oluyordu ”ben yapayalnızımmm, benim kardeşim yok, herkesin kardeşi var benim niye yokkk”  şeklinde yaktığı ağıtlar bizi bu konuda ciddi ciddi düşünmeye sevk etti. Daha ne kadar bekleyecektik hazır olmayı, beklesek de olabilecek miydik. Eh biyolojik yaşımızda yavaş yavaş hep sözedilen şu 35 yaş sınırına dayanınca çok da zaman olmadığına karar verdik.

Ve de netice itibariyle şu an ikinci yolda. Çok şükür o da bizi çok fazla bekletmedi. Demek ki o da hazırmış demek ki şimdi zamanıymış, İnşallah! Sağ salim gelsin de. Meriç’in tepkisi ilk başta umursamazdı, sonra sevindi sanki ama akşammm dedi ki ”Kardeşim geldiğinde sen hep onunla mı oynayacaksın?” ”Olur mu annem o zaman hep birlikte oynarız, siz iki kardeş oynarsınız” Meriç: ”Tamam hep onunla oynarsan ben üzülürüm.” Ben: !!!????  Nı-nı-nı-nın diye çalan tehlike çanları başladı mı şimdiden kıskançlık olayı mı baş gösteriyor, daha çoook erken değil mi? 

Hayırlısı…

Bir haberim var!” üzerine 9 yorum

  1. BU HARİKA BİR HABER!!! TEBRİK EDERİMM!!!🙂 Artık yazılarınıza yeni bir kahraman daha eklenecek yani🙂 Bizler de heyecanla yeni yazılarınızı bekliyoruz🙂

  2. kaç haftadır fazla internete girip bloglara göz atamıyordum, yeni öğrendim. Hayırlı olsun, çok güzel bir haber.
    Yalnız bir şey söylemek isterim, gerçi bunu söylemek için geç kalmış bulunuyorum çünkü çoktan söylemişsiniz kızınıza ama, bebeğin gelişini evdeki çocuğa biraz zaman geçtikten sonra söylemek gerekirmiş. Çocukların zaman algıları farklı olduğu için beklemekten sıkılabiliyorlarmış ve de bu süreç boyunca sürekli anne-babanın hareketlerini gözlemleyip kendilerince yorumda bulunuyorlarmış. Sizin kızın artık haberi var nasılsa:), sağlıkla gelsin inşaAllah🙂

    • Daha geçen gün ”kardeşim ne zaman çıkacak anne”, dediğinde ”hata yaptık” dedik. Ama çevremizde duyan herkes önce ona soruyor sen abla mı olacaksın, kardeş mi geliyor diye biz de ilk bizden duysun diye söylemiştik. Çok teşekkür ederim sevgiler…

Bir Cevap Yazın

