2. Bonibonlu Kurabiye Vakası

Dün kızımın okulda ikram günüydü. Konu ikram olunca ben de bir heyecan ne yapsak ne yapsak diye düşünmeye başladım hemen. Çocukların hoşuna gidecek birşey olsun, renkli bişi olsun lezzetli bişi olsun derken Kumrimin fikrini sordum tabi ve tabi ki o da hemen ”Bonibonlu Kurabiye yapalım” dedi. Ya kızım onu geçen sene yapmıştık hani hafta sonu yaptığımız kokostarlardan (içi hindistan cevizi dolgulu kurabiye) yapalım dedim. İkna olmadı ve onun istediği kurabiyeleri yaptık. Hem de ikimiz hem de ne zevkle. Onun o birşeyler yapıyorum, anneme yardım ediyorum, ya da ben yaptım halleri var ya nasıl güldürüyor beni, nasıl hayran bıraktırıyor bir de kendisine… Tamam süre olarak uzuyor kurabiyenin çoktannn ısınmış fırına kavuşması ama olsun işte değiyor…

Akşam Meriç’e ”arkadaşların beğendi mi?” diye sordum tabi hemen o da ”evet çok beğendiler bir daha bir daha istediler, çoook yapacağız anneee” dedi🙂 Sevindim bende, ama en çok da boş kabımızın içinden çıkan öğretmenimizin yazdığı minik nota sevindim🙂 Bu gazla yaparız bir daha bir daha yaparız hemde noluuucak😉

 

2. Bonibonlu Kurabiye Vakası” üzerine 4 yorum

  1. Şükriye Hanım Merhaba,
    Az evvel fotokritikteki resimleri inceleme fırsatı buldum. Bir haftadır ofiste net olmayınca, evdede çok iş olunca pek ziyaret edemedim kimseyi. Doya doya tadını çıkarmak içinde bilgisayar başına oturunca resimlerinizle mest oldum. Meriç bukadar mı güzel resmedilir! Ben geçen hafta oradaydım nerde öyle bir kare çekebilmek. Bakmak var görmek var, beceri var.. Maşallah size. Devam edin bence! Birde dünya para verdik profosyonel makine aldık, kullanamadıktan sonra:) Kıskandım, hırs yaptım şimdi:) Maşallah size.. Devam devam..

    • Merhaba Muazzez hanım, fotoğraflarıı beğenmiş olmanız beni çok hem de çok mutlu etti, çünkü epeydir fotoğraf çekmiyorum ve bu güzel sözleri duymuyorum. Yeniden çekmem için iyi bir teşvik oldu🙂 Sizin sitenizde yayınladığınız fotoğraflara da ben bayılıyorum🙂 teşekkür ederim, sevgilerimle…

  2. Hihihi, annesi çok çalışmanız gerekiyo! Müşterilere kulabiye yetiştirmekte zorlanıyoruz !! :))

Bir Cevap Yazın

