Uyuyan güzelle sabahlamak…

Geçen akşam Meriç’i okuldan almak için gittiğimizde uyuyordu bu sahne kadar içimi burkan bir şey yok, çok üzülüyorum. Ama yapacak birşey de malesef şu an için yok. Bazen Bülent erken alıp işyerine getiriyor, bazen de sağolsun Senem’cim (Meriç’in okul arkadaşı Zehra’nın annesi) ”bize gönder” diyor da en azından okulda beklemiyor bizi diye seviniyorum bende. Geçen akşam da boşuna uyanmasını bekledik. Oyun dedim, oyun hamuru dedim yok bir türlü uyanması için ikna edemedim. Kumricik yemek bile yemeden uyudu sabaha kadar. Ben de ne yediğimden anladım ne de uyuduğumdan…

Çalışan anne olmak zor demiş miydim evet biliyorum milyon kez demiştim😦 (Çalışma o zaman kardeşim diyenlerin de ağzına ağzına vururum!)

Sabah da erkenden uyandı tabi Kumri saat beşte geldi sokuldu yanıma öptük öptük birbirimizi özlemle. Biraz bi saat kadar uyuduk o yine uyandı bende uyandım. Ona ”seni çok özledim, akşam hiç uyanmadın, oyun hamurlarıyla oynayacaktık hani?”dedim. Önce bi üzüldü çünkü normalde sadece tatilde oynayabiliyor oyun hamurlarıyla ve geçtiğimiz hafta sonu onlarla oynamadığından geçen sabah, akşam oynayabileceğini söylemiştim kendisine. İşte Kumri akşam uyuyan güzeli oynayınca ama oyun hamurlarıyla oynayamayınca sabah oynama fikrini de ortaya atınca öyle uykulu ve şaşkaloz bir halde ve de mecburen hamur oynadık, o oynadı ben yanında sabahladım. Dün de okuldan erken getirdi babası da iş yerinde kızımla zaman geçirdim. O da işyerinde çok eğleniyor. Bugün sabah babasına ”bugün de beni erken alır mısın?” dedi. 

Uyuyan güzelle sabahlamak…” üzerine 2 yorum

Bir Cevap Yazın

