Hatice Aslan üzerine…

Hatice Aslan…

Ben onu Ferhunde Hanımlar dizisi ile tanımış sevmiştim. Zaten Bizimkiler ve Ferhunde hanımlar o kadar hayatın içindendi ki, bizde sanırım en çok bu tarafını seviyorduk. Ya tamam öyle çok sayıda kanal izleyip, dizi seçme lüksümüz de yoktu o zamanlar ama güzel dizilerdi işte. 

Sonra ”En Son Babalar Duyar”ı sırf onun için izlemeye başladım. Aldığı ödüllerde gerçekten bende gurur duydum (bana ne oluyorsa). Son zamanlarda oynadığı dizileri dizi izlememe üzerine aldığım karardan dolayı izlemiyorum.  Ama kötü kadının da hakkını verdiğini biliyorum. Bir kere usta bir tiyatro sanatçısı kendisi. Hep onun çok naif bir kişilik olduğunu düşündüm, ince ruhlu, kırılgan, sakin, içinin güzelliği dışına yansımış biri. Taaa çocukluğumdan beri bendeki yeri bu işte onun. Sanırım onu bir de halama benzettiğim için de çok seviyorum. 

Dün onu bizim işyerinde görünce gözlerime inanamadım, Nurayla birbirimize kocaman açılmış gözlerimizle bakakaldık. O ise benim onunla ilgili düşüncelerimi boşa çıkarmayacak kadar güleryüzlü, sıcak, içten ”merhaba” dedi ya da öyle bir şey söyledi şaşkınlıktan duymadım, bizimle konuşurken hep  gözlerimizin içine baktı. Ve o kadar güzeldi ki… 

Benim ona sevgim sanatçı izleyici hayranlığından farklı aslında ”aaa ünlü geldi yapışayım koluna fotoğraf çekilelim eşe dosta hava atayım olayı değil, gerçekten seviyorum. Ve evet fotoğrafta çekildik🙂

Yanında başka bir ünlü daha vardı ben biraz bu durumu yadırgasamda gönül bu deyip geçtim. Yanındakinden bahsetmeyeceğim😉

 

Bir Cevap Yazın

