işte öyle…

Hafta sonu İzmir’in havası çok güzeldi, bahar gibi…

Kumriyi zorla dışarı çıkardık desem yeridir, kızçeyi bırak evde akşama kadar resim çizsin, çizgi film izlesin… Taşındığımız yerde evet açık alan çok ama şöyle İnciraltı, Sahilevleri gibi manzaralı, Kafe, restaurant tarzı yerleri olan ve de aynı zamanda  açık havadan da nasiplenebileceğiniz yerler yok gibi. Bana göre en yakın Çiçekliköy var o da Manisa sınırları içerisinde. Derken Aşık Veysel Rekreasyon Alanı ve Buz Pistini keşfettik. Önce kocaman bahçesindeki çocuk parklarından birinde Kumrinin deli gibi koşmasını, kaymasını izledik. Her ortamda eğlenebiliyor olması harika! Sonra da Buz Pistine gittik. Ben hava güzel diye Meriç’e de kendime de birer hırka almıştım. Dolayısıyla Buz pistinde donduk. Oysa çok güzel bir Buz Hokeyi maçı izleyecektik, bunu daha çok Kumri istedi. Bende onu kendi hırkama sardım. Ama benim üşüdüğümü farkeden Kumricik ”Anne sen üşürsen ben üzülürüm ama sen hırkanı giy” dedi. Peki ben nasıl kıyayım sana! Düşünceli kızım benim gönlü razı olmadı da o zevk aldığı ilgisini çeken maçtan fedakarlık yaptı sırf ben üşümeyeyim diye… Merhametli kızım sonra ”artık gidelim suluboya fırçası alalım” dedi de kalktık. Tarihe not düşeyim dedim…

Bir Cevap Yazın

