Kardeşime Kavuştum…

Nihayet beklediğimiz gün geldi… Ben biricik kardeşime, Meriç’te artık özlemden rüyalarına girmeye başlayan Sabiş’ine kavuştu. ”En çok kimi özlüyorsun” diye sorsanız hiç duraksamadan ”Sabiş’i” der.

Cuma akşamı komşularımızın (Batuhanlar) daveti üzerine onlara gittik. Sevgi de geldi. Çok güzel bir ortam oldu, yeni komşularımızı tanıdıkça seviyorum. Muhabbet öyle güzeldi ki, biz kalkamadık, komşularımız da bırakmak istemediler sağ olsunlar. Meğer biz bu tür komşuluk ilişkilerine hasret kalmışız senelerce… Ama benim artık mutfağa kapanmam gerekiyordu zira saatte geçiyordu🙂 sevgili kardeşim ve sevgili damadımız için kahvaltıya börek sonrası için de pasta yapmam gerekiyordu. Yaptım da…

Kar yolları kapatmasın dualarım kabul oldu ve Cumartesi sabahı tam da zamanında kardeşime kavuştum. Bol bol özlem giderdik, kahvaltı yaptık, kahvelerimizi içtik. Sonra daha önce Facebook üzerinden haberdar olup katılacağımı belirttiğim Fotoğraf sanatçısı Ruhi Ödev’in Alın Teri konulu Fotoğraf Sergisine katılmak için Kardeşim, Meriç ve ben yollara düştük ama  ben kelimenin tam anlamıyla düştüm (yani öyle yola kapaklandım). Bilmediğim yollardan kendimle birlikte kızçeleri de sürükledim, dolmuştan inip biraz! yürüyecektik öyle söylemişti Şoför amca ama… Neyse düşe kalka gittik Tepekule Kongre Merkezindeki sergiye. Her ne kadar ulaştığımda şeklim kaymış da olsa Ruhi Abi’nin gerçekten alın terinin birbirinden güzel fotoğraflarla anlatıldığı sergisini izlediğimde herşeyi unuttum. Ve internet ortamı üzerinde çeşitli fotoğraf siteleri ve de facebook vasıtasıyla tanıyıp fotoğraflarını severek izlediğim üstelik Ödemiş’li fotoğraf sanatçısı ile tanışma ve muhabbet edebilme imkanı bulmak beni çok mutlu etti. 

Fotoğraftan uzak zamanlar geçirsem de fotoğraf dostlarıyla beraber keyifli zamanlar geçirip bu açığı kapatmaya çalışıyorum. Bu akşam yine Pozitifstil fotoğraf dostlarımızla buluşacağız ve ben onlar için sebzeli kek yaptım, her şey bahane dostlarla olmanın zevki şahane🙂

Bir Cevap Yazın

