Belki de özlediğimden…

Facebook’la ilk tanıştığımız günlerde ”ilkokul arkadaşını bile bulabiliyormuşsun” diye bir geyik dolaşırdı. Oysa ilkokul arkadaşımı aramam için facebook’a kayıt olmasını beklememe, uzun uğraşlar vermeme gerek yoktu. İlkokul arkadaşım bir telefon kadar, köyümüze gittiğimizde annelerimizin evi iki üç ev kadar uzağımdaydı. Aynı şehirde yaşıyorduk üstelik. 

Bana göre bir şey değildi demek ki bu Facebook. İlkokul arkadaşımı oradan bulsam ne olacaktı ki, eski tadımız, sevgimiz, heyecanlarımız olmadıktan sonra…

Senelerce ilkokul arkadaşımı belki facebooktan eklerim diye bekledim, sırf facebook benim içinde amacına ulaşmış olsun diye, özlediğimden değil yani… Ama benim arkadaşım benim gibi değil tabi, sosyal ağlardan uzak bir hayat kurmuş kendine… Olabildiğince bana yakınken olabildiğince bana uzak… Tesadüfen çocuğunun fotoğrafını gördüm geçen… tesadüfen kendisini göremeden tesadüfen daha önce hiç görmediğim çocuğunu görmek sanırım, evet biraz üzdü beni…

Belki o fotoğraftaki minik kızı kadardık biz tanıştığımızda, taaa üniversite yıllarına kadar götürdük de bu güzel arkadaşlığı sonra nasıl koptuk? seneler sonra içimi sızlatan ilk ayrılık acısı olarak yer edinmiş bir acıdır bu. 

Şimdi ikimizde bir zamanlar üzerine saf hayaller kurduğumuz şehirde birbirimizden habersiz yaşıyoruz… Amannn özlediğimden değil işte o minik kızı görünce arkadaşıma benzetip hatırlayıverdim birden. 

Kaderin ağlarını bizim karşılaşmamız için ördüğünü düşünsem de çoğu zaman (onun iş arkadaşımın oğlunun öğretmeni olması gibi, ortak akrabalarımızın düğünleri gibi) görmezden gelerek yaşıyoruz birbirimizi… Özlediğimden değil ama anlatacak çok şey birikti…

Bir Cevap Yazın

