Pozitifstil anı olsa da dostluk baki…

Hafta sonu evimizde benim gibi fotoğraf sevdalısı, bir zamanlar Pozitifstil.com isimli sitenin çatısı altında toplanıp beraber keyifli paylaşımlarımızın olduğu arkadaş grubumuzu ağırladık. İçimizden Ankara’ya taşınanlarımız oldu onlar da olsa tam kadroyduk diyebilirdim. 

Yeni evimize ilk kez geliyorlar… Ben bu yüzden iki hafta öncesinden programlanan organizasyonumuz için yapacak olduklarımın listesini de hemen planlanmaya başlamıştım. Cuma akşamından başlamama rağmen listemde bir kaç eksikle masamı hazırlayabildim. Buna da şükür🙂

Buluşmamız gayet güzel geçti. Nasıl güzel geçmesin ki hepsi birbirinden güzel, tatlı, iyi insanlar. Meriç’te hiç sıkılmadı çünkü geçen hafta da beraber oynayıp eğlendiği Derin arkadaşı ve Derin’in minik kardeşi Ada’cık vardı. Ada’cık maskotumuz oldu. Nasıl sevimli nasıl hep gülen bir yüz, bayılıyoruz ona.

Tek burukluğumuz biricik arkadaşımız Göknur ve eşi Onur’un İzmir’den gidecek olmalarıydı. Onur’un işindeki yer değişikliği sebebiyle aynı zamanda memleketleri olan Eskişehir’de yaşayacaklar bundan böyle. Göknur benim için çok kıymetlidir. Küçük kız kardeşim gibidir ama aynı zamanda eşsiz bir dosttur. Bıcırbıcırdır, girdiği ortama neşe katar, keyif alırsın onunla olmaktan. O gün de çok duygulandık işte. Eskişehir’e gideceğiz onları görmeye, onlarda gelecekler… Ama artık İzmir’de olmayacaklar… 

Maalesef kendi fotoğraf makinamla aram bozuk olduğundan aslında kendileri gerçekten bozulduğundan bu güzel günle ilgili fotoğrafım çok fazla yok. Özellikle masamın fotoğrafını çekememiş olmam üzücü oldu benim için. Bloglarda hep özendiğim renkli, iştah açıcı bir masa fotoğrafım olsun istemiştim. Neyse zaten bu bir yemek blogu değil😉 en iyisi ben size sımsıcak toplu fotoğrafımızı sunayım bence daha önemli ve değerli… Pozitifstil anılarda kalsa da dostluklar baki…

Bir Cevap Yazın

