Mutlu doğum günü çocuğu

Yine bu sabah kendimi prenses gibi hissederek uyandım. Benim doğum günüm ya iyi ki doğmuşum diye kendi kendimi pohpohladım. Şükrettim hayatımdaki herşey için. 

Kızımı uyandırdım, ona usulca ”biliyor musun  bugün benim doğum günüm” dedim yani hatırlamasını bekleyemezdim ya  :) O uykulu gözleri kocaman açıldı, sarıldı ve ”doğum günün kutlu olsun anne” dedi. O zaman günüm anlam kazanmaya başladı, iyi ki doğmuşum, iyi ki doğurmuşum dedim gözlerimden yaşlar inerken… 

Bi kaç gündür annecim bizde, tam evden çıkarken ”Anne bugün benim doğum günüm” dedim. O da kocaman açtı gözlerini belki gün içinde hatırlayacaktı ama sabırsız ben işte, dayanamayıp söyleyiverdim. Sarıldık uzunca ohhh işte saadet. Gördüğünüz gibi kocamdan çıt yok.

İşe geldim, baktım asansöre canım merdivenden çıkmak istedi cam kapıyı açtım ki caanım arkadaşım Nuray elinde pastası nerdeyse bitmek üzere olan mumları ve maytapları beni karşılıyor yüzümde kocaman gülümseme… Kim demiş süprizleri sevmem diye. (Nedense bazen ben derim)

Bu arada elimden düşmeyen telefonumdan facebooktaki tebrikleri takip ve kabul ediyor ve de arayan çok sevdiğim insanlarla konuşuyorum. Diyebilirim ki akşama kadar sırıtık bir ifade ile dolandım, çok şükür moralimi bozan bir şey de olmadı şu saate kadar. Ve de şu saate kadar ara ara arasa da (aynı işyerinde olmamıza rağmen) kocamdan bir çıt hala yok. 

Süpriz şu bu beklemeyeyim diyorum ama bu saate kadar konu hakkındaki hassasiyetime rağmen aramamasını başka türlü anlamlandıramıyorum. Kısacası bozsa bozsa şu saatten sonra onun beni kutlayıp öpmemesi , hediyelere boğup, konfetiler patlatmaması  canımı sıkar🙂

Çok mutluyum sevgili günlük: princess mode :)  (gördüğün gibi hiç yıl oldu bilmem kaç, yaş kaça geldi dayandı gibi sıkıcı konulara girmedim) 

Edit: Kocacım elbette unutmamış. Akşam önce kendisi beni alıp dışarı çıkardı, sonra arkadaşlarımızla işbirliği ile evimizde düzenledikleri süprizle beni mutlu edip yine kalbimi fethetti :))

Bir Cevap Yazın

