Narsistim ben narsist!

Ben nergisleri severim de narsizm ile bir derdimin olmadığını düşünürdüm.   Yok ya narsistim ben! Kendimi çok seviyorum… Ne mütevazi olacakmışım ya! Ne güzel bir insanım ben, keşke sen de benim gibi olabilsen ama olamazsın işte! 

Ne güzel insanım ben bir sana bak bir bana, ben kendime bakmaya doyamıyorum senin şu çirkinliğin karşısında. Senin çirkinliğini görmeyeyim diye kafamı kendime çeviriyorum kendime. Ohhh misss… 

Sende o olduğun yerden in ve bana bak gözün güzellik görsün ve de utan çirkinliğinden…  Benim ihtiyacım yok ki etrafımda dönüp duran gereksiz bir sürü insana, onlarla atacağım havaya. Benim etrafımda hakiki insanlar var zaten sevdiğim sevildiğim. Zaten bu halimle senden çoook havalıyım.  Hıh sen kimsin ki? 

Süsünden püsünden görünmüyorsun, yapaylıktan seçilmiyorsun bir de bana bak, hiiiç ihtiyacım yok senin yüzündeki maskelere, boyalara… Hem güzelim hem gerçeğim…

İçinin çirkinliği yüzünde, bir de bana bak içimin güzelliği ile dışımın güzelliği uyum içinde.

Kendimle ne kadar övünsem az, ne kadar sevsem kendimi yetmez… Hele bir de sana bakınca kusursuzum, süpperimmm🙂 Mümkünse artık sen de çıkma karşıma o çirkinliğinle, güzelliğime leke düşer maazallah!

Bir Cevap Yazın

