hesap kitap işleri

Geçenlerde Şehrikeyif adlı siteden, bir paket aldım (ismi cismi bana kalsın) aldım almasına ama işletmeye gittiğimde bin pişman oldum bu yaptığıma.  Bu gibi durumlarda öyle tüketici hakları hukları pek uğraşamam normalde  atarım çöpe gider yani, bu çok param olduğundan değil, uğraşmak zor geldiğinden. Oraya başvur, buraya bıdı bıdı ve nedense hep olumlu bir sonuç almayacağımı düşünürüm. Ama bu kez verdiğim paraya öyle acıdım kiiii. İnsan hakları mahkemesine bile başımı vurmaya kararlıydım, neyse ki gerek kalmadı.

Nasıl mı oldu? Bu alışveriş yaptığım daha doğrusu kupon aldığım siteye mail yazdım. ”Sizden almış olduğum kuponları kullanmak için gittiğim şirkette şunla karşılaştım böyle kötüydü bıdı bıdı…” yazdım da yazdım, tabi gerçekleri yazdım hatta az bile yazdım. Yazdıktan sonra ”şikayetiniz değerlendirilip size dönülecektir” diye bir cevap geldi, ”hah” dedim  ”klasik cevap, sen iyisi mi o paranın üzerine su iç.” Kuponların geri kalanını kullanmamakta kararlıyım ama paramın da geri zekalı insanların çalıştığı pis, ucube yere kalmasını istemiyorum. Neyse ki Şehri keyif beni çok bekletmedi sonuç için, hem de paramın tamamını geri kartıma iade ettiklerini yazan bir mail daha gönderdiler. Ben bu cevap karşısında çoook mutlu oldum tabi, oh olsun o geri zekalı şirkete, helal olsun Şehrikeyif.com’a. Ben adeta zafer kazanmış olmanın mutluluğunu yaşarken benimle aynı kuponu arkadaşıma da aldığı kuponları iptal ettirdim. Eee ne demişler Şikayetlerinizi dostunuza, beğenilerinizi facebook’a aman ne diyorum ya.

Bu kadar değil ama sonrasında bankamın hesap ekstresi geldi, bir de ne göreyim iade falan yok, netten hesabıma baktım hiç bişi yok, birde alışveriş yapmışım nasılsa gelecek param var diye onun dışında bir ufak bir puan kırıntısı var o kadar. Ben hemen celallenmeyeyim de biraz daha bekleyeyim dedim bekle bekle malesef yok. Tabi üzüldüm o  bir konuda hakkımı arayayım dedim onda da bak ortada ne hak var ne hukuk. Neyse önce bankamı aradım, müşteri hizmetleri görevlisi Müjgan ”o tarihte yatan bir bakiye, iade yok” diyor o nefret ettiğim metalik sesiyle, bir de ”yardımcı olabileceğimiz başka bir konu var mı?” diye sormaz mı. Ardından Şehrikeyif.com’u arıyorum onlarda ısrarlı yatırdık diyorlar. Offf yatırdın da nerede? boşlukta biryerlerde garip garip duruyor mu yani paracıklarım.

Artık ümidimi kestim, sonuçta gözden çıkmış bir paraydı diye kendimi teselli etmeye başlamıştım ki bugün başka bir banka kartımın hesap ekstresi geldi, benim iade paracıklarım meğer o kartta değilmiymiş, o karttaymış. Özür dilerim Şehrikeyif.com, özür dilerim diğer banka ve metalik sesli gıcık müsteri temsilcisi.

İşte böyle günlük, bu olay kulağıma küpe oldu mu pek bilmiyorum hani bir daha alışveriş yapmayacağım falan  diyemiyorum🙂 Ama hakkımı aramakla ilgili güzel bir karar aldım. 

Bir Cevap Yazın

