Lütfen saatlerimizin ayarları ile oynamayın!

Kışı, soğuğu, karanlığı sevmeyen biri olarak şu saatlerin geri alınmasına da çok tepkiliyim. Aynı zamanda iş yerine sabah girip akşam çıkan biri olduğum için dolayısıyla karanlıkta girip karanlıkta çıkıyorum yarasa misali bi hayatım var. Kızım hayatıma girmeden önce de ben bu saatlerin geri alınmasını hiç istemezdim evet ama kızım doğduktan sonra bu durumdan iyice rahatsız olmaya başladım. Ona karanlıkta kavuşuyor olmak ne benim ne de onun psikolojisine olumlu bir katkı sağlamıyor.

Merak ediyorum ne gibi bir katkısı var saatlerin geri alınmasının vatanımıza milletimize? Benim kafam bir türlü basmıyor da. 

Sadece devlet daireleri mi düşünülüyor uygulanırken. Benim çalışma saatlerim değişmiyor aynı saatte gelip aynı saatte çıkıyorum, yani daha çok karanlıkta çıkıyorum. 

Eskiden de zaten hiç sevmezdim bu değişiklikleri o zaman da mutlaka önemli bir sınav gününe (ÖSS, ÖYS, KPSS vs.) denk gelirdi. Zaten gergin olan beden bir de bu saat stresini yaşardı. Şimdi o sınavlardan daha büyük bir sınavım var o da kızım… ”Çok karanlıkta geldin anne, ben sıkılıyorum”  diyor, sabah okula gitmek istemedi mesela, büyük bir mücadele verdik. Gözyaşlarının son damlasına kadar mücadele etti bizimle. Hani babamın işyeri olsa ”amannn gitmeyivereyim kızımın gözyaşlarından kıymetli mi?” diyeceğim. Babamın işyeri değil ama hiç birşey de kızımın gözyaşlarından kıymetli değil. Bu uygulama psikolojimizi karartıyor… 

Bu yüzden çok tepkiliyim, protesto ediyorum… En azından Mart ayında ileri saat uygulaması yapılsın ve bir daha da geri alınmasın… 

Daldan dala atlayan bir blog yazarı olarak da geçen bloğumda kendisinden bahsettiğim ama bloğunun adresini vermeyi atladığım bana ta Amerika’dan üç elma şekeri gönderen en az o elma şekerleri kadar tatlı canım arkadaşım Fatoş Şimşek’in Bloğunun adresini vermek istiyorum.  Halk sağlığı üzerine kafa yormuş, araştırmış ve bilgi ve deneyimlerini buradan paylaşıyor http://www.fuzyonblog.com/  01.11.2011

Bir Yanıt Bırakın

