Yeme – İçme Konuları

Farkettim de Mutfakta zaman geçirmeyi seviyorum, seviyorum sevmesine ama kızımla geçireceğim zamandan çalıyormuşum geldiğinden mutfağıma yeterince ilgi gösteremiyorum, yani hünerlerimi yeterince sergileyemiyorum 🙂 

Hafta sonları mutfakta çok zaman geçiriyorum içimde bir vicdan azabıyla, çünkü kızım benden onu parka götürmemi, onunla evcilik oynamamı, onu tiyatroya, sinemaya götürmemi istiyor. Tabi istekleri bunlarla sınırlı kalmıyor ben şimdilik bunları hatırlayabildim. 

Kız olduğundan mıdır nedir kızım mutfakta bana yardım etmeye pek hevesli olduğundan beraber kek, çorba, poaça yapıyoruz, böylelikle hem mutfağımda hem kızımla zaman geçirmiş oluyorum. Daha çok işimi zorlaştırsa da yanımda olması gerçekten beni rahatlatıyor. Zaten çoğu şeyi o uyurken yapabiliyorum. Özellikle akşamları… Onun uyuması 21:30-22:00 olunca ben gecenin bi vaktine kadar mutfakta oluyorum. Ne yalan söyliyeyim hafta içi o saatten sonra yemek olsun diye yemek yapabiliyorum ancak, o da ertesi gün yemeksiz kalmayalım diye. Öyle yaratıcılıkmış, farklı lezzetlermiş kimse beklemesin benden gecenin o saatinde 🙂 

Ama zamanım olduğunda özellikle değişik şeyler denemeyi seviyorum, hafta sonu sabah kimse uyanmadan kalkıp önlüğümü takıyorum. Kollarımı sıvıyorum artık aklıma ne takıldıysa onu elimden geldiğince yapabilmek için uğraşıyorum. Bunun içinde gün içinde çok vakit geçirdiğim yemek sitelerinden aldığım tarif klasörüm en büyük yardımcım oluyor. Yemek sitelerinde aradığım en başlıca özellik, denenmiş tarifler olması, pratik yapılabilmesi, malzemelerinin kolay bulunacak cinsten olması, bir de yemek tarifini verirken ki samimiyetleri, takip ettiğim sitelerin aşçıları öyle, sanırsınız karşılarında arkadaşları var öyle içtenler bu da güven veriyor bana o tarifi yapmak için. Aslına bakarsanız beni eskiden tanıyanlar özellikle evlenmeden öncesinden tanıyan arkadaş ve akrabalarım ki özellikle akrabalarım yemek yapabildiğime bu kadar hevesli olduğuma hala inanmıyor olabilirler ve bu yazıyı okuyunca çok şaşırabilirler… 

Sizinle takip ettiğim siteleri paylaşmak istiyorum belki sizinde uykunuz tutmaz canınız şöyle bir tiramusu çeker tarifi olsa da yapsak dersiniz, valla ben tiramusu’yu afilli isminden dolayı çok zor sanırdım ama geçen hafta sonu yeşilkivi’den aldığım tarifle yaptım harika oldu, sadece ben demiyorum yiyenler diyor 🙂 

Öğle saati gelince canım sürekli yazmak istiyor, en iyisi vereyim site adreslerini yemeğe kaçayım ben 🙂 

http://yesilkivi.com/

http://www.portakalagaci.com/

http://www.mutfaksirlari.com/

sizinde takip ettiğiniz siteler varsa paylaşmanızı isterim… 

Bir Cevap Yazın

