Yaza Özlem

Beni bu havalar mahvetti… 

Kış bana göre değil evet bundan emindim ama anladım ki bahar da bana göre değil :) 

Nasıl ki insanların dönek olanlarını sevmiyorum, ben havanında dönekliğini sevmiyorum hani bu benzetme pek de uygun olmamış olabilir ama ben bugün dökülüyorum hastalıktan mazur görün artık. 

Evet her yer yeşil doğa canlanıyor, ağaçlar çiçeklendi, papatyalar açtı ki papatyalara bayılırım ben. Kelebekler, kuşlar, böcekler sevinçle uçuşuyor ortalıkta ne güzel ama güzel olmayan şu ayarı tutmayan hava. Dün neredeyse yazlıklarla geldim bugün kışlıklarla. Hadi beni geç Meriç’e ne giydireceğimi bilemiyorum bu havada dışarı çıkartırken. Sadece ince yağmurluğunu mu alsam yok yok ben kalın montunu giydireyim diyerek bahar gibi kararsız kararsız dolanıyorum. En sonunda çarptı işte ben hasta oldum. En korktuğum Meriç’in hasta olması… 

İlkbaharı yaza az kaldı diye seviyorum o kadar. 

Her mevsimin güzelliği var diyeceksiniz, bir fotoğrafçı olarak ben özellikle her mevsimde doğanın büründüğü renkleri gerçekten seviyor, buna mucizevi bir şeye duyulan ilgiyle yaklaşıyorum ama yok Meriç’in annesi olarak yaz da yaz diyorum. Sıcağı hissetmek iyi geliyor ve de yazın sıcaktan şikayet etmiyorum gerçekten. Sıcağa bulunacak çözüm daha çok gölgede otur, pencereleri aç, ince şeyler giyin vs… Ama soğuk öyle mi kat kat giyin yok ya o kadar da soğuk değilmiş bi katını çıkar sonra ya o bir katı çıkarmıyacaktım bak burnum akmaya başladı nur topu gibi bir gribim oldu. Hadi biz ısınmanın yollarını bir şekilde buluyoruz çok şükür işyerimizde klimamız bizi gayet de güzel ısıtıyor evimizde nitekim öyle ama ya sokakta yaşayan insanlar, evlerinde ısınma güçlüğü çekenler, sokak hayvanları onlar da en az benim kadar yazı seviyordur. 

Kışı seven insanlara da saygım çok benim nasıl bir sayısalcıya saygı duyuyorum öyle yani onlar aşmışlar ya :) 

Mesela İzmir’in hava durumu dün güneşli, sıcak… bugün soğuk, şiddetli rüzgarlı ve de yağmurlu… Bir de şey derler İzmir’in havasına kızına güvenmeyeceksin derler de mi? İzmirli olarak havasına güvenmeyin derim de kızlarına güvenin derim elbette. 

hap hap hapşuuuuu! nerde benim ilacım? 

haydi size iyi günler ben bahar uykusuna yatıyorum yaz gelince uyandırın :) 

Bir Cevap Yazın

