Yaz… Yaz… Yaz…

Yazı gerçekten çok seviyorum… Sıcaktan şikayet etmem, elimden geldiğince güzel geçirmeye çalışırım. 

Yazda giyinmek güzel, yemek yemek güzel, meyve yemek güzel, denize girmek güzel, suyla daha fazla haşır neşir olmak güzel… güneş güzel, ısınmak güzel, bronzlaşmak güzel… işe gelmek bile güzel… Ama tatil modu daha güzel… 

Doğa içimi açıyor, deniz içimi açıyor, insanlar içimi açıyor… Daha olumlu, mutlu bakıyorum, daha güzel görüyorum, kendimi daha güzel buluyorum :) 

Gündüzlerin uzunnn sürmesi işime geliyor, kızımla beraber geçirecek zamanımızın daha fazla olması ikimizi de mutlu ediyor. Daha çok plan yapıyoruz, daha çok geziyoruz ve yollar daha çok denize çıkıyor. Sıcak kumlara basmayı ve kendimi serin sulara bırakmayı seviyorum. Kızımın denizde attığı kahkahalar, korkusuzca kendini suya bırakması, bana da çocuksu heyecanlar yaşatıyor. Ailemin hastalıklardan daha uzak olacağını düşünmek de çok huzur veriyor… 

Klimayı yazın açmayı pek sevmiyorum mesela ben, camları açıyorum ohhh misss! bi tek terlemeyi sevmiyorum, ter kokusunu sevmiyorum. Onun dışında Yazın hayat güzel bana… 

Ağustosun ortası geldiğinde beni bir hüzün alır, Eylül geldiğinde bu hüzün artarak devam eder. Kış geldiğinde ise bir koza örüp içinden çıkmasam derim hep. Zaten evimden dışarı da çıkasım gelmez, evim evim güzel evim der otururum. Hiç de sıkılmam. Soğuktan, kat kat giyinmekten nefret ederim. Hele üşütüp salya sümük hasta olmaktan daha çok nefret ederim. Bir de güzel kızımın hasta olmasına daha çok üzülürüm. Neyse daha çok var, şimdi kışı düşünmek değil yazın keyfini sürmek zamanı :) 

Bu arada yazın oruç tutmak sandığım kadar zor olmadı. Benim için kolay tabi masabaşında serin serin çalışıyorum Allah bu sıcakta dışarda çalışarak oruç tutanlara yardım etsin. 09.08.2011

Bir Cevap Yazın

