Sırada Ne Var?

Kumrim yuvasına döndü… Hareketli hayatımıza geri döndük… ve elbette onun varlığıyla evimiz şenlendi bizde çok mutluyuz…. Bekar günlerimize (çocuksuz) dönüp bakıyoruz da iyi ki var diyoruz. O da evini öyle özlemiş ki… Yatağına, nerdeyse tek tek tüm oyuncaklarına sarıldı ay güzel yatağım, ay güzel süpürgem vs. deyip deyip durdu. Öyle sevgi dolu ki o. Taşan sevgisinden eşyaları bile nasipleniyor. 


Geldi ve ayağının tozuyla farklı bir duygu daha tattırdı erken erken. Sınıfından arkadaşı olan Zehra’nın annesi yaz başından beri bizi evlerine davet ediyor. Malesef biz yoğun yaz koşturmacasından (düğün-bayram gibi) fırsat bulup gidemedik. Kendimi mahçup hissederken geçen hafta sonu bu organizasyonu yapalım dedik. Zehralara gittik. Zehra kim Meriç’in arkadaşı oy oy oyyy… Çok acaip değil mi bana öyle geliyor da. Kızım büyümüş de arkadaşı olmuşta onun sayesinde tanıdığım insanların evine gidiyorum. Zehranın birde ablası olduğu için onun annesi bu duruma daha önceden alışkın. Kumrim sayesinde bende alışacağım anlaşılan. Ve sayesinde güzel insanlarla tanıştım çok nutlu oldum. Hiç de sıkılmadım konuşacak çok ortak noktamız vardı başta çocuklarımız sonra da memleketlerimiz Ödemişliymiş (Bayındır’a çok yakın) 

Sevgi Öğretmenimiz de gelince ortam daha da güzel oldu. Çayımızı içtik nefis ikramlarını yedik, bol bol sohbet ettik. Sevgi’yi gören çocuklar çok mutlu oldu kucağından inmediler. Meriç’e büyük süpriz oldu, ben Sevgi belki gelemez diye söylemedim yoksa üzülür sayıklar durur yavrucak. İyi ki geldi. İyi ki tanıdım dediğim insanlarla bundan sonra daha sık görüşmek üzere vedalaştık. 

Sırada bize yaşatacağı ne gibi duygular var bakalım… Sırada ne var Kumri… Hep mutluluk olsun, sağlık olsun… 06.09.2011

Bir Cevap Yazın

