Sevgi Böcüü Kumrim

Hafta sonumuz çok hareketli geçti. Cumartesi akşamı karı koca fotoğraf camiasından arkadaşlarımız olan, geçen yaz evlenen çok sevdiğimiz arkadaşlarımız Müjde ve Özgür’lere konuk olduk. Göknurcuğumuzda geldi, harika bir akşam oldu. 

Müjdemiz, cicibici, naif, ince görünüşlü, kibarcık bir kızımızdır. İkramları çok lezizdi, öyle çok yedim ki kendimi nasıl kaptırdımsa az kalsın boğuluyordum ama yemeye devam ettim bu ayrı konu. Evi de aynı kendisi gibi şıkır şıkır ince, zevkli döşenmişti. 

Meriç çok eğlendi bir kere. Özgür’e bayıldı, Mücdeyi zaten seviyordu. Benim kızım ilgi manyaı herkes onla ilgilenince ondan mutlusu olur mu 🙂 Sağolsunlar çok ilgilendiler. Meriç sevildiğini hissedince çok mutlu oluyor, o da tüm şirinliklerini gösteriyor o zaman. Ayrılası gelmedi. Hiç durmadan koşturdu durdu ve gecenin sonunda yığıldı kaldı Göknur ve Müjdenin kucağına. Tam çıkacakken Müjde ve Özgür’ün verdiği nazar boncuklarını unuttuğunu hatırladı o uykulu sersem haliyle. Hemen istedik de getirdi Özgür Amcası, sabah hatırlasa napardık, çok üzülürdü. 

Sabah uyandığında hemen nazar boncuklarını istedi dedi ki ”onlar beni çok sevdi bende onları çok sevdim yine gidelim.” 

Pazar Günü de Nuray ve Nuray’ın arkadaşı Kadriye bize geldiler. Hamsi günü yaptık 🙂 Meriç onlarla da çok eğlendi. Beraber spor yaptık, oyunlar oynadık. Zıp zıp zıpladı durdu. Giderlerken gitmesinler diye ağladı. Ama sütünden bi kaç yudum alır almaz da uykuya daldı. 

Sabah okula bıkakmaya gittiğimde Sevgi bizi karşıladı. Onu görünce Meriç kadar bende seviniyorum. Işıl ışıl insana güven veren bir görüntüsü var. Sevgi’ye Sabiş’in onu ısırdığından bahsetmiş 🙂 biz onu ısırarak seviyoruz öpmek kesmiyor ne yapalım. Göknur’a böyle söylediğimde Meriç için çok üzüldü, aile içi şiddet bu resmen, Meriç’i ben bir kuruma yönlendireyim olmaz böyle dedi. 

Deli kızın annesi Şükriye Korkmaz 

21.02.2011 

Bir Cevap Yazın

