Seni kim takar söyle kim takar bende ki bu sabır olmasa :)

Gün gelecek sudan çıkmış balık misali kalakalacaksın. İşte o zaman kim dönüp bakacak sana şaşarım. Nasrettin Hocanın ”ye kürküm ye” fıkrası misali çevrende kullanacağın, nazını çeker sandığın, hatta dost, sevgili dediğin kimseler olmayacak bu günü geldiğinde. Bazı şeyler karşılıklı olur iyi niyet sadece bende ise bu iyi niyetimi istediğin gibi kullanabilirsin demek değil ki. Saygıyı haketmek gerekir, zorla alınacak ya da parayla satılan birşey değildir o. Ne saygım var artık sana ne sevgim… 

Aslında acıyorum da sana seninde ne sevgin var senin bir başkasına ne de bir sevenin var şu üçgünlük dünyada. Bir çıkar sevdasının ortasında seni çıkarları için kullanıyorlar, sende çıkarların için onları kullanıyorsun olay bu kadar basit aslında… 

Kendimi şanslı görüyorum bir imparatorluğum olmasa da. Daha tok gözlüyüm, daha çok sahip çıkıyorum sevdiklerime, kızıma daha çok sarılıyorum, kızımı belki kusursuz yetiştiremem ama en azından kendi ayaklarının üzerinde durabilmesini kendi işini kendisinin yapmasını öğütleyip, öğretebilirim. 

Çıkarlarım için yaşamadığımdan sizler gibi, etrafımda da sadece beni sevdikleri için yanımda olanlar var çok şükür… Belki bir gün işime yarar diye kartvizitleri saklamıyorum cüzdanımda. Gereksiz eşyayı evimde tutmayı sevmediğim gibi gereksiz insanı da hayatımda tutmuyorum. Sen sanıyor musun ki sana hayatımda yer veriyorum sadece sana yol veriyorum… 

Yorum bırakın