Sabır…

Meriç’in yaramazlıklarını anlatınca biraz canım sıkılıyor, kızımın sağlığı yerinde olsunda yaramazlık yapsın diyorum. Bugün Hatice ile konuştuk o da Naz’ın yarmazlıklarını anlatınca şaşırdım bana hep uslu bir kız gibi geliyor Naz. 

Meriç bu sabah beni acaip yordu. Sabah uyandı baktı ben hazırlanıyorum ”ben kısa tatili sevmedim uzun tatil istiyorum” dedi. Bende içimden ”eyvah eyvah” dedim. Hiç bu sabah ki kadar yorulmamıştım. Kendini yırttı montunu giymemek için, ayakkabısını giymemek için nasıl bir direnme. Hırpaladım, bağırdım sabah sabah millete rezil olduk. Ama yine o kazandı giymedi. Bizde topladık pılısını pırtısını öyle gittik. Montunu ayakkabısını giydirmeden çıkardık dışarı. 

Arabada bir süre konuşmadık sonra kendine geldi. Güle oynaya okula gitti. 

Sabır sabır sabır… 

Bir Yanıt Bırakın

