Meriç Psikolojisi

Meriç bu aralar okula gitmek istemiyor, uzun kış günlerinde sıkılıyor olmalı. Genelde kreşte en son kalan öğrenci Meriç oluyor, o da bu duruma bozuluyor. Akşamları erken yatıp sabah erken kalkan annesi gözünü açtığı anda uyanan Meriç’im bu aralar geç yatıyor ve de sabahları geç kalkıyor. Bi kaç haftadır ”anne ben biraz daha uyumak istiyorum” diyor tabi ben kıyamasam da onu kaldırıp giydirmek zorunda kalıyorum. Bazı arkadaşlarım çocuklarıyla bu sahneyi uzun yıllardır yaşıyorlar ben de şükür bizim öyle sorunumuz yok diye seviniyordum artık bizde onlardanız. 

 Şubat tatili sanırım gerekli bir şey öğrenciler için bide benim kuzum için. Bu ara tutturdu ”ben okula gitmiycem Sabiş’le kalıcam.” Neyse ki onu çok seven ve de kıyamayan bir teyzesi var. Teyzemiz bugün geldi Yozgat’tan. Yavrum zaten düğün telaşında koşturmaca içerisinde, artık bir yandan Meriç’e bakacak. Beraber düğün alışverişine gidecekler 🙂 Sabiş kendine kafadengi birini arıyordu bu kafa biraz küçük mü ne? 

 Bakalım Meriç hanım akşama Sabiş’i görünce nasıl tepki verecek muhtemelen çooo sevinecek. Bugün ona başka bir süprizim daha var. Yeni bir winks ürünü çanta. Ben aslında böyle merakları olsun istemiyordum. Bu aralar winkslere takığız. Onlarda bi süslü şeyler heryerden çıkıyorlar. Marka takıntımız olmaz inşallah diyeceğim ama şu televizyonlar yok mu! ufacık çocukların beynine beynine işliyorlar. 

 Kızıma kavuşmama az kaldı Sevgi’ye Meriç’in bi kaç gün okula gitmeyeceğini söylemek için aradığımda Meriç’in bugün zorla kendini kusturduğunu söyledi. Offf bi acaip Meriç. Kafasında bişiler var biliyorum ama bakalım. Psikoloji okusaymışım keşke, Meriç psikolojisi :)) 

01.02.2011 

Bir Yanıt Bırakın

