Kutlu Meriç Doğum Gününe Doğru…

Erken bir Meriç’in 5. yaş kutlama yazısı, erken derken bir gün erken.

Yarın güzel kızımın aramıza katılışının 4. yılı doluyor, onunla her gün, her an ömre bedel olduğu için, gülen yüzü içimizi ısıttığı için, hayatımızı daha anlamlı kıldığı için ve daha bir dolu yaşanılası güzellikleri, mutlulukları bize yaşattığı için çok önemli bir tarih bu. O yüzden ben elimden geldiğince en güzelini yapmak için uğraş verdim. 

İlk kez kreşte kutlayacağız. Arkadaşlarıyla geçireceği ilk doğum günü olduğu için daha bir özendim. Aylar öncesinden araştırmaya başladım neler yapabiliriz diye. Bir internet sitesinden kelebek temalı 16’lı bardak, tabak, peçete, masa örtüsü, düdük, şapka aldım. Haftalar öncesinden netten bulduğum pasta şekillerini Meriç’le paylaşıp birlikte en sevdiğimize karar verdik. Ben o kadar kelebek teması bulmuşum kelebekli pasta istedim elbette ama Meriç hanım Hello Kity’li beğenince fikirlerimizi birleştirdik. Hem kelebekli hem Hello Kity’li bir pastamız olacak inşallah. Konseptimiz kebelek ya kendime de bir kaç parça kelebekli şey aldım. Bir de sanırım bu ara moda heryeri kelebekler basmış 🙂 kolay bulunan bir konsept olmuş bizimkisi. 

Kocamın ne gerek var demelerine rağmen palyaço getirelim diye yaptığım baskılar neticesinde en kolay şekilde de palyaçoyu da ayarladık. Hem de eşimin tanıdığı aracılığı aracılığıyla. Neymiş hemen olmaz deyip kestirip atmamak lazımmış 🙂 Gerçi o şekilde olmasa bile İnternet kanalıyla herşey öyle kolay ki. Ben bi kaç organizasyon şirketiyle konuşmuştum bile 😉 

Dün akşam okuldan eve giderken yolda Meriç’im diyor ki: Anne Öğretmenim Çarşamba günü Meriç’in doğum günü var dedi. Şimdi eve gitçes yemek yiyeceğiz, uyuyacağız, sabah kahvaltı yapacağız, yemek yiyeceğiz, yatacağız… baktım bu epeyce sürecek yemekleri kaldırarak kısalttım bu muhabbeti de kısa yoldan çarşambaya ulaştık 🙂 heyecanla Çarşambayı bekliyor yani yarını. Eve gideceğiz, yemek yiyeceğiz, yatacağız kalkacağız, kahvaltı yapacağız ve işte ondan sonra ki saatlerde parti zamanı! 

yapılacaklar listesi: 

Kıyafetler hazır + 

Aksesuarlar hazır + 

İkram malzemeleri hazır + 

Balonlar hazır + 

Pasta ve meyve suları akşama hazır olacak * 

Palyaço yarın hazır olacak eğer bir aksilik çıkarsa koca bu görevi yapacak (kendi söledi valla) * 

Fotoğraf makinası, kamera hazır + 

24.05.2011

Bir Yanıt Bırakın

