Gevrek, peynir, çay…

Bugün canım gevrek, çay, peynir üçlüsünden çekti sabah kahvaltısında 🙂 

Bi de geldim ki işyerine Nuraycım almış bile yoksa ben inip alacaktım. Sık sık yemek hoş olmuyor da böyle arada yenince ziyafet gibi geliyor bana. Çıtır gevrek, güzel peynir, sıcak güzel bir çay… hımmm… 

Meriç’te seviyor gevreği (simiti). Arada tutturuyor simit yicem diye sabahları, akşamları, hafta sonlarında alıyorum sadece alırsam eğer. Çünkü yoksa okulda kahvaltı etmiyor, evde yemek yemiyor diye. Sabah gevreği yerken onun yemek listesine baktım ne yiyor kahvaltıda diye. Bugün yok ama dün yemişlerdi simiti biraz vicdanım rahat 🙂 

Hafta sonunda Seçilimiz gelecek bakalım bizimki ne yapacak. Özlediğini düşünüyorum. Hasret gidereceğiz hep birlikte. Belki bize kahve de yapar. Bülent özellikle onun kahvesini seviyor o kadar yanında durdum yaparken ama öğrenemedim ne yapıyor bu kız da bu kadar güzel oluyor. Neyse artık yapsın biz içelim. 

Yarın izinli olduğum bir cumartesi bunun için çok mutluyum. Ama evde kalırsam yapacak işim çok. O yüzden en iyisi Kumrimle dışarı çıkmak diye düşünüyorum. Pazar evdeyiz zaten. Bugün okulla Bornova da bir tiyatroya gidiyorlar. ‘Kırmızı at trafikte’. Bende cumartesi oyuncak müzesindeki Karagöz Oyununa götürmek istiyordum, belki yine de gideriz. Meriç sevmişti orayı. 

-Gevrek ziyafetinden tiyatroya- daldan dala atlayan Şükriye… 

25.02.2011 

Bir Cevap Yazın

