Dostluk Güzel Şey

Bazen yaşanacak en güzel şeyleri ıskalıyoruz hayatın koşturmacası içinde hatta bazen hayatın kendisini bile, ne acı…

Ama ben bugün beni mutlu eden en güzel şeylerden bahsetmek için yazıyorum… Geçtiğimiz hafta sonu dostlarımla birlikteydim… onlarla birlikte olduğumuz zamanlar kıymetli… değerli… hiç bitmesin istiyoruz ama bitiveriyor. Aylar öncesinden kararlaştırıp gerçekleştirdik. Allah eşlerimizden de razı olsun bu mutluluğu bizimle paylaştıkları için.

Biz Korkmaz ailesi olarak İzmir’den gece 03:00’te yola çıkıp saat 06:00 gibi Balıkesir’e ulaşıp Emineciğimizi aldık. Susurluk’ta mola verdik meşhur tostunu yedik ayranını içtik. Emine ile bu konuda anlaşamadık o Susurluğun değil Ayvalığın tostu meşhur diyor, bana da ikisinin de tostu meşhurmuş gibi geliyor. Neyse zaten çok acıkmamıştım gereksiz bir yemek molası oldu benim için. Kumricik uyuduğu için zaten arabadan dışarı çıkamadım pek. Güzel olan o saatte doğan güneşti. Ne zamandır gün doğumu izlemediğimi farkettim. Bazı şeyleri farkederek yaşamak güzel şeymiş diyerek yeni doğan güne keyifle başladım. Arada uyudum uyandım derken 6.30 saatlik yolculuktan sonra Bilecik’e canım dostum Nigar ve bu buluşmaya Tekirdağ’dan katılan Tülücüğümüze (Tülay) kavuştuk. Hepimiz mutluyduk çok şükür eşler ve çocuklarda öyle. Sadece hafta sonu tatili için oradaydık pazartesi işbaşı yapacağımız için kısıtlı zamanımız vardı en iyi şekilde değerlendirmeye çalıştık. Cumartesi gecesi kocalarımızı erkenden uyuttuk siz araba kullandınız bütün gece yorgunsunuzdur dedik onlarda seslerini çıkarmadan gittiler. Murat’ta (Nigar’ın eşi) arkadaşına gitti. Çocukları da uyutup biz kız takımı olarak beraber yaşanılan güzel günlere doğru yolculuğa çıktık, genelde tebessümlerimiz, kahkahalarımız bize eşlik etti bu keyifli yolculukta. Ne mutlu bize, Allah’ın şanslı kullarıymışız ki beraber güzel anılar biriktirmişiz. Bıu arada okul biteli 13 yıl olmuş düşündükçe sinir oldum düşünsenize biz okulu bitirdikten sonra doğanlar ergenlik çağındalar deyip deyip durdum aklım almayarak 🙂

Pazar günü hep beraber Eskişehir gezisi yapmayı düşünmüştük ama hava şartları bize engel oldu. Yağmur, dolu, soğuk yüzünden bu geziyi iptal ettik. Evden dışarı bile çıkmasak bizler sesimizi çıkarmazdık zaten önemli olanın beraber olmak olduğunun farkındaydık. Ama Bilecik’te Edebali diye bir yere gittik. Sanırım Bilecikte ki oturulabilecek sayılı yerlerden biri. Güzel bir yerdi, ney dinledik bol bol. Nigar ve eşi nargile tüttürdüler. Sohbet, yeme içme şeklinde edebali maceramızı da bitirdikten sonra eve gelip yemeğimizi yedik valizlerimizi hazırladık çabucak biten Bilecik maceramız için hüzünlendik. Aylarca bekle öyle hemencik bitiversin…

Güzel bir dönüş yolculuğundan sonra Balıkesir’de Emine ile birlikte bir yerlerde yemek yedik onu otogara bırakıp tekrar yola koyulduk. Saat 23:30’da evimize geldik. Keşke daha uzun olsaydı diyerek… Bu güzel gezinin tadını damağımda hissederek…

Pazartesi gerçek yaşam koşturmaca beni bekliyordu tabi, oysa daha dün ne güzeldi… Farkına vararak yaşadığım 2 güncük bana çok iyi geldi, eşime de, Meriç’te mutluydu e daha ne olsun.

Bu buluşmalarımız geleneksel iken bir süre ara vermiştik ama bu zaman zarfında hepimiz toplaşamasak ta bi şekilde en azından iki aile görüşmelerimiz çok oldu. Şimdi tekrar gelenekselleşecek ve küçük buluşmalarımızın yanında hepimizin olduğu buluşmalarımız devam edecek inşallah. Ama mayıs sonu bu buluşmalar için daha uygun olacak sanırım hava muhalefetini en aza indirmek için.

Ben pozitif enerji depoladım bu buluşmayla… tavsiye ederim dostlarınızla zaman geçirmek iyi geliyor. İsteyince oluyor aslında çok istemek lazım, uzaklık, zaman çok da sorun değil.