Cezalı Kumri

Dün akşam Meriç’e ilk kez ceza verdik ve uyguladık sandığım kadar zor olmadı. İlk başlarda çok hırçın davrandı, ağladı sızladı, yalvardı, sözler verdi ama bu kez anne ve babası onun bu numaralarına kanmadı. 

Normalde bizi öyle güzel alt ediyor ki, yeter ki ağlamasın, dağıtsın nolucak, kırsın nolucak derken artık önüne geçemez olduk. Akşam da ona Çizgi film izlememe cezası verdik. Sanki çizgi film onun için yemek yemek su içmek kadar yararlıymış sanırsın nasıl bir ağlamak karşı komşum aldı ”ah!” dedim ”çizgi film açmasalar bari” neyse ki dışarı çıkacaklarmış nazı onlarada sökmedi yani. 

Akşam çizgi film açmadık ama yeni aldığımız oyun çadırında bütün gece o uyuyana kadar onun esiri oldum. Tamam onunla oynamak kesip biçmek, kitap okumak güzeldi amaaa düşündüm de yine o kazandı sanki :) 

Olsun ben verdiğim cezayı uyguladığım için akşam pek bi rahat uyudum. 

paylaşayım dedim :) 

18.03.2011

Bir Cevap Yazın

