Bilgisayar Müptelası

Bilgisayar mannnyak ediyor insanı 🙂 

Bugün mutfaksirlarim. com sitesini keşfettim ve de akşama kadar bu sitedeydim, bir sürü güzel tarif aldım bunları hangi ara yapacağım bilmiyorum. Ama işin bu kısmı da oldukça zevkli. Farklı yemekler yapmaktan keyif alıyorum, eşim de bundan çok hoşlanıyor. O beğendiğinde zaten ben emeğimin karşılığı almış oluyorum. Kızım beğendiyse de hünkar beğenmiş kadar mesut oluyorum o ayrı 🙂 

Ben aslında bilgisayarın bende bıraktığı hasardan bahsedecektim. Bir gün beni ekrana kilitleyen yemek tarifi oluyor bir gün de bir fotoğraf sitesi. Sonra bir bakıyorum akşamı etmişim bu şekilde. Bazen aklım başıma geliyor bugün fazla nete girmeyeceğim diyorum ne kadar becerebiliyorum o ayrı konu. Allahtan bazı sitelere işyerinden girmek engelli de öyle facebookmuş, twittermiş onlara bulaşamıyorum 🙂 

Kumrimi bu bilgisayar illetine karşı nasıl koruyacağımı da bilmiyorum. Evde bilgisayar derli toplu bir halde bir köşede duruyor, ortaya çıkarsak eminim ki başından kalkmayacak ve de eninde sonunda bulaşacak bari biraz geç olsun. Ama bilgisayar gördüğünde hemen kuruluyor karşısına oyun açıyoruz ve sanki hep kullanırmış gibi oynuyor ben öylece bakakalıyorum. Böylelikle evde bilgisayarı ortaya çıkarmamakla iyi yaptığım sonucuna varıyorum. 

16.02.2011 

Bir Cevap Yazın

