Benimle Oynar mısın Anne?

Akşamı rahatsız geçirdik canım kızım öksürdü durdu 😦 

Bugünde hasta haliyle okula gönderdim işyerinde de telaşlı bir sabah yaşanacağı için üstelik erken gelmek durumundaydık. Canım kızımının morali yerinde en sevdiğim yanı bu, hasta olmasına rağmen kolay kolay yıkılmıyor MAŞALLAH! 

Ama o öksürdükçe içim parçalanıyor. Bin parçaya bölünüyor… o hastalanmasa ben hastalansam diyorum. Hangi anne olan arkadaşımla konuşsam aynı, onlar hastalanmasın biz hastalanalım. Onu yeterince koruyamıyorum o da saolsun hiç yorganı tutmaz üzerinde. Sıcakla hiç arası yok, hemen terleyiverir, sıkıntılıdır bu konuda. Halının üzerinde değilde parkenin üzerinde oynar oturur. Bizde babasıyla aksine sıcağı çok severiz. Koca klima bizi ısıtamazda Meriç’i terletir işte. 

Dün arkadaşı (Ceylin) ona pembe ayıcıklı bir toka vermiş, nasıl kıymetli. Hasta haliyle gece tokam diye tutturdu. Verince eline baktı sevindi, güldü. Sabah kalktığında da yine aynı şekilde tokasını aldı eline güldü. Bizde onun bu haline gülüyoruz. Hediyelere çok kıymet veriyor çok küçük olsa bile farketmiyor, bi kağıt parçası için bile ağladığı oluyor kaybettiğinde. Hediye vermeyi de çok seviyor. Umarım hayatı boyunca hediyelere boğulur mutlu edilir biricik kızım… 

Kitapyurdundan bir kitap siparişi verdim. Benimle oynar mısın anne? Ali Çankırılı’ya ait. Evde çocuklarımızla birlikte oynayabileceğimiz değişik oyunlar var içinde. Televizyondan uzaklaştırmak için etkili olacağını düşünüyorum. Kitabım dün geldi şöyle bir göz atabildim hoşuma gitti, masrafsız oyuncaklar, oyunlar olması özellikle benim hoşuma gitti. Ve Meriç’in beğeneceğini düşünüyorum. O zaten bizle vakit geçirmekten hoşlanıyor. Benim ona fazla vaktim kalmıyor 😦 oynadığımız oyunlardan bahsederim yine burada. 

01.03.2011 

Bir Cevap Yazın

