İptal olan programlara rağmen güzel bir hafta sonu

Sürekli değişen hafta sonu planlarından sonra neler yaptığımızı paylaşmak istedim. Seçil ve eşi işleri çıktığından gelemediler. Haftalardır özlemle bekliyoruz. Ama bu arada Meriç pazarlık yapıo özledim gelsinler ama sonra evine gitsin diyor. Bir garip Meriç hallerinden… 

Meriç’e köye mi gitmek istersin, tiyatro’ya mı dedim. Tiyatro’ya dedi. Ben tabi bu şıkkı seçeceğini düşünemedim sorarken. Seçiller gelemediğine göre annemlere gideriz Meriç’te sevinir, onlar da sevinir diye düşünüyordum. Eh artık kıza Tiyatro sözümüz olduğundan ve ona verdiğim sözleri yerine getirmeye özen gösterdiğimden, yerine getiremeyeceğim şeylerin sözünü vermek istemediğimden Tiyatro’ya gittik. 

Cumartesi günü Varyanttaki Ümran Baradan Oyuncak Müzesinde Hacıvat ile Karagöz oyununa gittik. benim için çok keyifliydi nostalji oldu. Meriç’in yaşına göre ise sanırım biraz erken. İzledi izlemesine ama ilgisini çeken belirli yerlerdi. Ama akşam babasına anlatırken düşündüğüm kadar da sıkılmadığını anladım. Oradan çıkınca otobüste başladı parka gidelim demeye. Epeydir gitmemiştik beraber, gittik. Oynadı zıpladı, kaydı eğlendi. 

Eve dönünce Seçiller gelince yapmak istediğim tatlıyı yapmaya koyuldum içimde kalırdı yoksa. Bir siteden aldım tarifini. Fotoğrafı aşağıda ekli. Çok güzel oldu, komşum Günay abla çok beğendi. Bugünde Nuray beğendi. Cumartesi akşamı Bülent işten çıkınca köye gideriz diye hesap ederken Günay abla torununun doğum günü partisine davet etti. Köy olayı böylece hafta sonu planlarımızdan tamamen çıkarıldı. Pazar günü Sahilevlerinde Çakıl diye bir yerde yapıldı parti. Bizim için çok değerli insanlar Günay abla eşi İbrahim Abi ve de ailesi. Çocukları gelinleri hepsi çok çok iyiler… Onlar için özel olan böyle bir günde yanlarında olmak bizim için de çok keyifliydi. Meriç de çok eğlendi. Balonların peşinde koşturdu durdu. Ben de elimden geldiğince fotoğraf çekmeye çalıştım. 

28.02.2011 

Bir Yanıt Bırakın

