Meriç’in Yemek Problemi

Yemek yemeyi sevmeyen kızım dün akşam bize ders verdi. 

Kalan yemekleri dökünce ”anne yemek dökülmez! dökersen Allah dede bize yemek vermez, aç kalırız” dedi. 

Açlık ne biliyor mu acaba? Hiç önüne konulmasa acıkmaz herhalde. Bu durum bizim için büyük sıkıntı. Sadece tatil günlerimizde yatağa gelip ”çok acıktım ben, hadi kalk kahvaltı hazırla” diyor. Buradaki amacı anlamışsınızdır herhalde bizi kaldırmak. Ben yine de büyük bir zevkle onun acıkmış olduğuna inanmak istediğim için belki de kalkıyorum. Kahvaltı hazırlamaya girişiyorum. Kahvaltıya oturmaya yakın başlıyor pazarlık yapmaya ”onu yemiyeceğim, bundan şu kadar yiyeceğim, şunu sevmedim vs.” 

Kızımın sağlıklı beslenmesini bunun için yeme alışkanlığı kazanmasını istiyorum. Yemediği sebzeleri çorbanın içinde kullanarak yedirmeye çalışıyorum ama o yemiyor, yoğurt yiyeceğim diyor, Nesquk’in o kahvaltılık gevreklerinden istiyor benim de hevesim öylece kalıyor. 

Ah Meriç’in yemek sorunu anlat anlat bitmez bir çile bu bizim hayatımızda. 

Hanfendi kalkmış yemek dökülmez diye akıl veriyor, elbette haklı da siz asıl söyleyene bakın efendim 🙂 

Allah kimseyi açlıkla terbiye etmesin… 

Sağlıklı Tontiş bir kızı olsun isteyen anne Şükriye 🙂 

15.02.2011 

Bir Yanıt Bırakın

