Benim Küçük Kardeşim Büyümüşte Gelin mi olacakmış…

Benim gözümde hala bir çocuk…

Dün İzmir’de gelinlik araştırması yaptı kuzucum. Hatta denemiş de fotoğraf çekilmiş bana – nişanlısına göstermek için. Onu öyle gelinlikle görünce çok duygulandım. Peri kızı gibi olmuş ablasının bi tanesi. Ben de bi heyecanla netten gelinliklere bakıyorum. Çok güzel şeyler var inşallah istediği gibi, gönlüne göre olur kuzumun gelinliği, düğünü, evi ve bütün hayatı 🙂

Düşününce gelinlikmiş eşyaymış ne önemi var diyor insan huzur olsun yeter. Ama bunlarda bir heves işte, kardeşim kadar heyecanlanıyorum bende çeyizleri görünce. Geçenlerde annemle gittik Tire’de bir pikocuya (terzi-çeyizci) bir sürü kumaş, dantel verdik. Sonra Tire’nin değerli el sanatlarından olan yorgan siparişi vermek için yorgancılar çarşısına gittik. Harika desenli ve renkli iki yorgan siparişi verdik. Hazırları çıktığı için eskisi gibi satılmıyor sanırım bu el emeği göz nuru eserler, çünkü onlarda hazır yatak örtüsü, havlu vs. gibi şeyler satmaya başlamışlar. Bu üzücü tabi o el emeğinin değeri başka. Gerçi benim yorganlarım baya ağır, arkadaşlarım geldiğinde veriyorum mesela ezilme tehlikesi yaşadıklarını söylüyorlar 🙂

Annemle alışveriş yapmak en sevdiğim şeylerden. Geçenlerde de Özdilek’e gittik. Gitmeden önce annem ”para yok yanımda sonra mı gitsek” dedi, bende herzaman olduğu gibi aceleci tavrımla ”ya almayız bakarız, gidelim” dedim. Gittik. Öyle güzel havlular, bornozlar bi sürü şeyler vardı ki gözlerimiz kamaştı. Aha bir sepet doldu derken ikinci eee bornoz takımı ve uyku seti zaten o sepetlere sığmaz ben anneme ”ya paramız yoksa kredi kartımız var” dediğim için aldık hepsini. Kredi kartının iyi ve kötü özelliklerini yazmaya kalsak kötü özelliklerini yazmaya sayfalar yetmez. Ama bir o kadar da keyifli! bu da bir elin parmaklarını geçmeyecek kadar olan iyi özelliklerinden biri 😉

Kardeşimle alışveriş ise öyle değildir. Ben ”şunu mu alsak bunu mu alsak” dedikçe o ”ihtiyacın yok”, ”bırak onu”, ”sonra alırsın” gibi şeyler söyler, bazen hiç birşey almadan eve döndüğüm olmuştur bu sayede. Bu duruma en çok sevinen kocam olmalı…

Savruk annenin savruk kızı Şükriye…

Bir Cevap Yazın

