Selvi Boylum Al Kazaklım

”İzmir Çetesi” isimli dizinin çekimleri için İzmir’de olan Kadir İnanır bizi ziyaret etti.

Kadir İnanır’ın işyerimize davetli olarak geleceğini bir gün öncesi haber verdiklerinde şaşırdık, heyecanlandık… Şimdi ne giyeceğiz, saçımızı nasıl yapsak diye iş arkadaşımla telaşa kapıldık, hatta bu telaşıma eşim biraz bozuldu.

Ben eski filmlerini hala izlemekten hiç sıkılmıyorum ama yeni dizilerini izlemiyorum açıkcası. Acaba diziyle ilgili birşey sorar mı diye düşünmedim değil 🙂

”Al Yazmalım Selvi Boylum” isimli izlemekten bıkmadığım en güzel filminin dvd’sini aldık imzalatmak için. Neyse o gün ve saat geldi tüm heybetiyle Kadir İnanır şirketimizin kapısında tüm heybetiyle belirdi. Herne kadar yaşını başını almış olsa da selvi boylu, dimdik duran dev bir adam o. Kendisine öyle çok hayranlık beslediğim yoktu ama görünce ”maşallah” demeden edemedim. Oldukça sevecen ve sıcak davrandı bizlere. Fotoğraf çekilme isteğimi kırmadı hemen ayağa kalktı fotoğraf çekildik benden sonra diğer iş arkadaşlarımda çekildi. Adamın doğal duruşu zaten poz verir gibi, zamanla hayatının bir parçası olan kameralarla içiçe yaşamaktan kaynaklanıyor olmalı.

Şirketimizin fotoğrafçısı samimi davranışlarından güç alarak ”rica etsem meşhur sert bakışınızı atar mısınız bize?” dedi herkes güldü Kadir İnanır’da güldü ama o bakışı alamadık.

İşyerimize bir çok ünlü isim geldi ama en renklisi Kadir İnanır’dı o yüzden paylaşmadan edemedim.

Bir Yanıt Bırakın

